تولیدات مرغوب داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علو‌ی گرگانی امروز در دیدار جمعی از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت شکرگزاری از نعمت‌های الهی تأکید کرد و گفت: روزی انسان‌ها نزد خدا است و نباید نگران این مسأله بود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: […]

gorgani-2حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علو‌ی گرگانی امروز در دیدار جمعی از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت شکرگزاری از نعمت‌های الهی تأکید کرد و گفت: روزی انسان‌ها نزد خدا است و نباید نگران این مسأله بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: وقتی بر تولید داخلی توجه می‌شود تولید کنندگان ما نیز باید کالاهای مرغوب و مناسبی را تولید کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که کالاهای نا مرغوب تولید می‌کنند به نظام و رهبری خیانت می‌کنند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: تولید کنندگان وظایف سنگینی بر عهده دارند و باید با خدمت صادقانه مردم را به تولیدات داخلی توجه دهند.

وی عدم اعتقاد به آخرت را موجب اعمال ناشایست انسان در جهان خواند و افزود: بشر اگر به درک درستی از آخرت برسد بسیاری از مشکلاتش حل خواهد شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این‌که دنیا برای انسان باقی نمی‌ماند، ابراز کرد: تنها چیزی که برای انسان باقی می‌ماند عمل صالح است.

وی عمل صالح را سبب اجر و ثواب الهی خواند و اظهار کرد: هر انسانی که عمل صالح بیشتری انجام دهد در نزد پروردگار از اجر و قرب بالاتری برخوردار خواهد بود.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت کار مرزبانان نظام اسلامی، گفت: امیدواریم مرزبانان ما در راه حفظ و حراست از نظام اسلامی در برابر دشمنان موفق باشند.