ثبت نام دوره تخصصی مدیریت مشارکتی آغاز شد

معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مهلت ثبت نام دوره تخصصی مدیریت مشارکتی که توسط این موسسه برگزار می شود را تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه اعلام کرد. روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت این موسسه از آغاز ثبت نام […]

m-barnameriziمعاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مهلت ثبت نام دوره تخصصی مدیریت مشارکتی که توسط این موسسه برگزار می شود را تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه اعلام کرد.

روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت این موسسه از آغاز ثبت نام دوره تخصصی مدیریت مشارکتی خبر داد.
فرهاد عابدی معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی اعضای سازمان و بهره گیری از نظام های نوین مدیریتی و تربیت مدیران و مربیان کارآ و اثربخش در  حوزه فرهنگ برشمرد و خاطرنشان کرد مخاطبین این دوره  مدیران ارشد موسسات فرهنگی و علاقه مندان به مباحث مدیریتی هستند.
لازم به ذکر است این دوره در روز پنجشنبه ۲۰/۱۱/۹۰ به صورت یک کارگاه یکروزه در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم توسط دکتر حسن زاده استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ارائه خواهد شد و در پایان به موفقین ، گواهینامه اتمام دوره از طرف موسسه فرهنگی ولاء منتظر اعطاء خواهد شد.