ثبت نام دوره های تخصصی مدیریت “اصول و مبانی ارتباطات” و “مهارت های انگیزش در کار”

در پایان این دوره ها که ویژه مدیران فرهنگی می باشد، به فارغ التحصیلان از طرف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و اساتید دوره ها، گواهی نامه پایان دوره اعطاء خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه، دوره “اصول و مبانی […]

m-barnameriziدر پایان این دوره ها که ویژه مدیران فرهنگی می باشد، به فارغ التحصیلان از طرف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و اساتید دوره ها، گواهی نامه پایان دوره اعطاء خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی و خدمات مدیریت مؤسسه، دوره “اصول و مبانی ارتباطات” توسط استاد « دکتر عبدالله توکلی» و همچنین دوره “مهارت های انگیزش در کار” نیز توسط استاد « دکتر حسین خنیفر» تدریس خواهد شد.
اکبر برزعلی ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان برای ثبت نام جهت شرکت در این دوره ها می توانند تا روز ۰۵/۱۰/۸۹  از ساعت ۸ الی ۱۵ به دبیرخانه سمینار واقع در مؤسسه مراجعه کنند و افرادی که بعد از این مدت جهت ثبت نام مراجعه نمایند، باید مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ریال بیشتر بپردازند.
وی همچنین افزود: در پایان این دوره به فارغ التحصیلان از طرف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و اساتید دوره ها، گواهینامه پایان دوره اعطاء اعطا خواهد شد.
برزعلی در پایان یادآور شد: اطلاعات مربوط به مکان و ساعت برگزاری این سمینارها متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)(blog.mfvm.ir) به اطلاع خواهد رسید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
– تکمیل فرم ثبت نام
– یک قطعه عکس ۴*۳
– فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
– ارائه اصل فیش بانکی به مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ ریال (بابت هر دوره)، واریز به حساب شماره ۱۲۴۷۴۷۱۱۵۶  جام (بانک ملت) به نام آقایان عباس محسنی، محمد جواد واعظی و محمد ابوطالبی
(هزینه ثبت نام بابت حضور در کارگاه، بسته آموزشی، اجاره مکان، حق الزحمه استاد، پذیرایی (ناهار و میان وعده) و ارائه مدرک می باشد.)
نشانی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج): قم. خیابان شهداء. کوچه شماره ۳۷ (سپاه). فرعی شماره ۵٫ پلاک ۱۰۴
تلفن: ۷۷۴۹۴۵۸ (شش خط) داخلی ۱۱۹ و ۱۲۰
و  ۰۹۱۲۷۴۷۴۱۰۳ (آقای برزعلی)