جایگاه والای امامزادگان باید به مردم شناسانده شود

امام جمعه آمل، سرپرست فرمانداری ویژه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان شهری آمل با حضرت آیت الله جوادی آملی در دماوند دیدار کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، شعبانعلی واحدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این دیدار با بیان این که خدمت صادقانه و مخلصانه  شهیدان رجایی […]

slider-javadi-1امام جمعه آمل، سرپرست فرمانداری ویژه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان شهری آمل با حضرت آیت الله جوادی آملی در دماوند دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، شعبانعلی واحدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این دیدار با بیان این که خدمت صادقانه و مخلصانه  شهیدان رجایی وباهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید عزیز سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد.

وی با اشاره به این که مسؤولان خدمتگزار مردم هستند و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند، یادآور شد: هیچ مسؤولی نباید در نظام اسلامی که برگرفته از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر است بر مردم فخر بفروشد و باید هر فردی در هر سمتی که مشغول است خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

واحدی با تاکید بر این که آمل شهر بزرگان و عالمان ارزنده ای است، بیان داشت: مردم آمل در جهان حرفی برای گفتن داشته و می توانند نقش آفرینی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان این که حضرات آیات جوادی و حسن زاده آملی به عنوان افتخار ارزنده ای برای همگان هستند، بیان داشت: رهنمودهای این بزرگواران به عنوان نقشه راهی برای مسوولان بوده که باید در این راستا حرکت کرد.

واحدی با اشاره به راه اندازی بنیاد فرهنگ آمل، گفت: تلاش لازم در راستای اعتلا و شناساندن فرهنگ والای شهرستان هزارسنگر آمل باید صورت گیرد.

حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور مسؤولان شهرستان آمل، گفت: شهرستان آمل از قدمت فرهنگی والایی برخوردار است که باید توجه لازم در راستای ترویج و شناساندن آن وجود داشته باشد.

وی با بیان این که بناهای اصلی شهر آمل در منطقه پایین بازار قرار دارد، بیان داشت: مسؤولان شهری باید به آثار و میراث فرهنگی شهر نگاه ویژه ای داشته باشند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که آمل محل حضور امامزادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شده تا این بزرگواران به درستی در جامعه شناسانده شوند.

استاد سطح عالی علمیه قم با اشاره به ساخت سد هراز، گفت: سد هراز باید براساس کارشناسی ساخته شود که اگر خدایی ناکرده شکسته شود تهدیدی برای شهر است.