جلسه بررسی تدوین نظام ارزیابی عملکرد کارکنان مؤسسه

ارزیابی استعدادها و ظرفیت های بالقوه کارکنان به منظور برنامه ریزی موجب افزایش انگیزه و پویایی کارکنان از اهداف این طرح اعلام شده است. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی، جلسه بررسی تدوین طرح نظام ارزیابی عملکرد کارکنان مؤسسه برگزار شد. موضوع این جلسه که با […]

m-barnameriziارزیابی استعدادها و ظرفیت های بالقوه کارکنان به منظور برنامه ریزی موجب افزایش انگیزه و پویایی کارکنان از اهداف این طرح اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون برنامه ریزی، جلسه بررسی تدوین طرح نظام ارزیابی عملکرد کارکنان مؤسسه برگزار شد.
موضوع این جلسه که با حضور حجت الاسلام رضا عزت زمانی (مدیرعامل)، اکبر برزعلی (معاون برنامه ریزی)، مجتبی خالصی (معاون اداری- پشتیبانی) و فرهاد عابدی (مسئول واحد مطالعات و برنامه ریزی) برگزار شد، توجیه و تشریح فرایند تهیه و تدوین طرح نامه و همچنین توضیح پیرامون محتوای نظام نامه بود.
اکبر برزعلی با اعلام این خبر گفت: در واقع هشتاد درصد از تدوین این نظام نامه انجام گرفته است و فقط تهیه و طراحی کاربرگهای آن باقی مانده که امیدواریم تا پایان ماه جاری به اتمام برسد.
به گفته معاون برنامه ریزی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) بر اساس این برنامه عملکرد کارکنان مؤسسه در رابطه با نحوه کار مشخص در یک دوره زمانی معین، در مقایسه با استانداردهای موجود و همچنین تعیین استعدادها و ظرفیت های بالقوه کارکنان به منظور برنامه ریزی در جهت افزایش انگیزه و پویایی کارکنان، مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است در این طرح تلاش شده است با نگاه به دستورات دینی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد منابع انسانی کشور، ملاک های دقیق تری در ارزیابی عملکرد تدوین گردد.