جلسه مدیر عامل با معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و دکتر اخوان قائم مقام و معاون پژوهش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به بررسی زمینه های همکاری دو طرف در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی پرداختند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، حجت الاسلام عزت زمانی در ابتدای این […]

armمدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و دکتر اخوان قائم مقام و معاون پژوهش پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به بررسی زمینه های همکاری دو طرف در خصوص برگزاری برنامه های فرهنگی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش، حجت الاسلام عزت زمانی در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش از مجموعه فعالیت های انجام شده توسط مؤسسه در خصوص برنامه های فرهنگی پرداخت.
مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اشاره به سابقه مؤسسه و توانمندی های موجود در آن زمینه های همکاری مؤسسه با پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات  را برشمرد.
وی خواستار برگزاری کرسی های آزاد اندیشی،نشست های نقد و نظر و سلسله نشست های هم اندیشی فرهنگی با همکاری دو طرف شد و آمادگی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) را در تبادل اساتید و سخنرانان این نشست ها اعلام نمود.
دکتر حمید اخوان قائم مقام و معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با تمجید از عملکرد مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در برگزاری موفق برنامه های فرهنگی، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص نحوه همکاری با مؤسسه اعلام نمود.
وی با اشاره به اینکه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) یک مؤسسه حوزوی است، خواستار گسترش همکاری با دفتر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در قم شد.
در پایان این جلسه که در دفتر مرکزی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در تهران برگزار شده بود، دو طرف در خصوص تنظیم تفاهم نامه ای برای تقویت همکاری ها به توافق رسیدند.
گفتنی است حجت الاسلام عبدالأحدی مقدم معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و اسد زاده مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نیز از حاضرین این جلسه بودند و به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.