جلسه مسئولین مؤسسه با مدیران رادیو معارف

در این جلسه زمینه های همکاری مشترک مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و رادیو معارف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام علی اکبر عبدالأحدی مقدم معاونت پژوهش در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و سابقه عملکرد مؤسسه به خصوص در عرصه […]

arm

در این جلسه زمینه های همکاری مشترک مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و رادیو معارف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام علی اکبر عبدالأحدی مقدم معاونت پژوهش در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و سابقه عملکرد مؤسسه به خصوص در عرصه های پژوهشی، توانمندی های مؤسسه در برگزاری برنامه های فرهنگی را تبیین کرد.
معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اشاره به تعدد برگزاری نشست های فرهنگی توسط مؤسسه گفت: برگزاری همایش هایی با موضوع منویات رهبری، کلاسهای آموزشی در رابطه با نظرات امام (ره) و رهبری، جلسات نقد و نظر، کرسی های آزاد اندیشی و نشست های هم اندیشی فرهنگی می تواند موضوع همکاری مؤسسه با رادیو معارف باشد.
حجت الاسلام عظیمی مدیر طرح و برنامه رادیو معارف نیز با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی ها و سابقه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در اجرای برنامه های فرهنگی اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت های مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برای همکاری با رادیو معارف استفاده شود.
وی ضمن تمجید از عملکرد خوب مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در خصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت: رادیو معارف آمادگی دارد تا در صورت امکان از طریق پخش رادیویی، در برگزاری دوره های غیر حضوری از جمله عصر امام خمینی (ره) همکاری داشته باشد.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف ضمن خوب ارزیابی کردن طرح های پژوهشی مؤسسه ابراز داشت: مؤسسه پژوهشگران و محققین مرتبط با مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) که در طرح های پژوهشی همکاری دارند، می توانند برای ارائه مقاله و تعامل با رادیو معارف با این مرکز معرفی شوند.
حجت الاسلام عظیمی همچنین در خصوص پخش برخی از سخنرانی ها که در نشست های گوناگون مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ایراد شده است، اظهار آمادگی نمود.
قابل ذکر است در این جلسه آقایان عزتی پور (مدیر گروه اندیشه و حکمت)، جانجانی (مدیر روابط عمومی)، غفاری (مدیر تأمین برنامه)، برخورداری (تهیه کننده) از رادیو معارف و حجت الاسلام صلاح زاده (معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)) نیز حضور داشتند و به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با موضوع مورد بحث پرداختند.