جلسه مسئولین مؤسسه و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

در این جلسه مشترک زمینه های تعامل و همکاری دو طرف در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، در نشست مشترک مسئولین مؤسسه و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی زمینه های همکاری مشترک در […]

arm

در این جلسه مشترک زمینه های تعامل و همکاری دو طرف در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، در نشست مشترک مسئولین مؤسسه و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی زمینه های همکاری مشترک در خصوص برنامه های فرهنگی و پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام شکراللهی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه های مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: این مؤسسه با موضوع پیگیری مطالبات مغفول مانده امام (ره) و رهبری تأسیس شده است و تا به حال برای تحقق آنها گامهای مؤثری برداشته است.
عضو هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ضمن اشاره به برگزاری موفق برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی توسط مؤسسه اظهار داشت: این مؤسسه در تدوین سند راهبردی و عملیاتی نمودن آن جزو اولین هاست و تمامی برنامه هایی که تاکنون اجرا شده است مطابق با این سند پیش رفته است.
دکتر علیخانی رییس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی نیز با تشریح فعالیت های این پژوهشگاه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی که با رویکرد نگاه به حوزه و دانشگاه و مجامع پژوهشی صورت می گیرد، در مورد برخی از فعالیت های علمی، پژوهشی، مطالعاتی و برگزاری جشنواره ها توسط پژوهشگاه توضیحاتی را ارائه داد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با نهادهای فرهنگی حوزوی، افزایش تعامل بین پژوهشگاه و مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در موضوعات روز جامعه بخصوص مطالبات رهبری از حوزه و حجاب را خواستار شد.
گفتنی است در این جلسه که در محل پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی تهران برگزار شد، حجج اسلام صلاح زاده (معاون ارتباطات)، عبدالأحدی مقدم (معاون پژوهش)، هاشمی (معاون آموزش) از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) و دکتر عباسی (معاون آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی نیز حضور داشتند.