جلسه مشترک مدیر عامل مؤسسه و حجت الاسلام والمسلمین ربانی

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این دیدار گزارشی را از نحوه برگزاری دوره های غیر حضوری عصر امام خمینی (ره) و دوره تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی ارائه داد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، روز سه شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۸۹ جلسه مشترک […]

armمدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این دیدار گزارشی را از نحوه برگزاری دوره های غیر حضوری عصر امام خمینی (ره) و دوره تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، روز سه شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۸۹ جلسه مشترک مسئولین مؤسسه و حجت الاسلام والمسلمین ربانی (رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) برگزار شد.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط مؤسسه، در مورد نحوه برگزاری دوره های غیر حضوری عصر امام خمینی (ره) و تربیت مربی پاسخ به شبهات دینی و معرفتی نیز توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در ادامه با اشاره به برخی مشکلات برای اجرای برنامه های فرهنگی گفت: اجرای بهتر برنامه های مدنظر مؤسسه، همکاری بیشتر نهادهای فرهنگی و به خصوص دفتر تبلیغات اسلامی را می طلبد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، با اشاره به موفقیت های مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در برگزاری برنامه های فرهنگی، در مورد همکاری های بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی و مؤسسه ابراز امیدواری کرد.