جلسه مشترک مسئولین مؤسسه و دبیر ستاد عالی مساجد کشور

در این جلسه که با حضور مسئولین برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات سراسر کشور (سفیران آسمانی) تشکیل شده بود، نقاط ضعف و قوت برگزاری این دوره ها به بحث و بررسی گذاشته شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی (مدیرعامل مؤسسه) در جلسه ای با حجت […]

armدر این جلسه که با حضور مسئولین برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات سراسر کشور (سفیران آسمانی) تشکیل شده بود، نقاط ضعف و قوت برگزاری این دوره ها به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی (مدیرعامل مؤسسه) در جلسه ای با حجت الاسلام و المسلمین ارباب سلیمانی (دبیر ستاد عالی مساجد کشور) به بحث و بررسی پیرامون برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات سراسر کشور (سفیران آسمانی) پرداختند.
در این جلسه که جناب آقای جعفری (معاون آموزش ستاد عالی) و حجج اسلام هاشمی (معاون آموزش مؤسسه) و روحانی (دبیر کانون مساجد استان قم) نیز شرکت داشتند، مسئولین برگزاری این دوره های آموزشی، ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری دوره ها، به بررسی نقاط ضعف و قوت در اجرای این برنامه پرداختند.
بحث و بررسی مسائل اجرایی و محتوایی برگزاری دوره های آموزشی ائمه جماعات سراسر کشور نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود که در مورد آن نیز تصمیماتی اتخاذ گردید.
گفتنی است دوره آموزشی ۳۰۰۰ نفر از ائمه جماعات سراسر کشور با هدف ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت ائمه جماعات سراسرکشور در قالب هفت گروه از روز ۰۵/۰۸/۸۹ در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم آغاز شده است و تا ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.