جلسه معاونت پژوهش مؤسسه و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش مؤسسه، روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۸۹ جلسه مشترک معاونت پژوهش و حجت الاسلام والمسلمین قاسمی عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در محل مؤسسه برگزار شد. در این جلسه که حجت الاسلام عبدالاحدی مقدم (معاون پژوهش) و مهدوی […]

m-pajooheshبه گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت پژوهش مؤسسه، روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۰/۸۹ جلسه مشترک معاونت پژوهش و حجت الاسلام والمسلمین قاسمی عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در محل مؤسسه برگزار شد.
در این جلسه که حجت الاسلام عبدالاحدی مقدم (معاون پژوهش) و مهدوی (مدیر واحد پژوهش) از مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حضور داشتند، پس از معرفی اجمالی طرح “تبیین و تدوین راهبردهای دولت اسلامی در عرصه های مختلف مبتنی بر سنن الهی”، پیشنهاد استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های موجود در گروه علوم قرآنی مؤسسه امام خمینی (ره) جهت پیشبرد طرح فوق مطرح گردید.
حجت الاسلام و المسلمین قاسمی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط گروه علوم قرآنی مؤسسه امام خمینی (ره)، بر استفاده از ظرفیتهای موجود در این گروه و همکاری در طرح مذکور تأکید کرد.
گفتنی است در طرح “تدوین و تبیین راهبردهای دولت اسلامی در عرصه های مختلف مبتنی بر سنن الهی” راهبردهای دولت در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روابط بین الملل، از سنن الهی که در قرآن و روایات موجود است استخراج شده و پس از تبیین، راهکارهای عملیاتی نمودن این راهبردها ارائه خواهد شد.