جلسه هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برگزار شد

هفتاد و هشتمین جلسه هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با حضور اعضاء هیئت امناء، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در این جلسه که با حضور حجج اسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، سعید بهمنی، مهدی طائب و آقای محمد حسین استاد آقا […]

armهفتاد و هشتمین جلسه هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با حضور اعضاء هیئت امناء، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در این جلسه که با حضور حجج اسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی، سعید بهمنی، مهدی طائب و آقای محمد حسین استاد آقا (اعضای هیئت امناء)، حجت الاسلام محمدجواد واعظی (رئیس هیئت مدیره) و حجت الاسلام رضا عزت زمانی (مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) ) تشکیل شده بود، مدیر عامل مؤسسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه اخیر، از حسن توجه و همدلی اعضای محترم هیئت امناء نسبت به مؤسسه تشکر نموده و اظهار داشت: حضور بیش از پیش اعضای هیئت امناء مؤسسه در بین همکاران مجموعه، باعث افزایش نشاط، تحرک و انگیزه در بین آنها شده است که امیدواریم این روند حضور در آینده بیشتر شود.
اعضای هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز با اشاره به تلاشهای مدیرعامل و همکاران در سه ماه گذشته، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، روند اجرای برنامه های مؤسسه را رو به جلو توصیف کرده و ابراز امیدواری کردند ضمن رفع نقاط ضعف، برای رشد و ارتقاء عملکرد مؤسسه تلاشهای بیشتری صورت گیرد.
در این جلسه همچنین موضوعات اصلاح اساسنامه، بررسی و تأیید عملکرد مالی سال ۸۸ و طرح اسلامی سازی دانشگاهها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است جلسات هیئت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) جهت بررسی روند اجرای سیاست ها، ارائه گزارش از برنامه های انجام شده و تصویب سیاست ها و راهبردهای مدیریت مجموعه، هر سه ماه یکبار برگزار می گردد.