جمع آوری مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع جنگ نرم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش از آغاز طرحی جهت تهیه و تنظیم جزواتی از مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری درموضوع جنگ نرم خبر داد. ———————————- حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: معاونت پژوهش بر اساس رسالت اصلی موسسه […]

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش از آغاز طرحی جهت تهیه و تنظیم جزواتی از مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری درموضوع جنگ نرم خبر داد.

———————————-

حجت الاسلام شکراللهی معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: معاونت پژوهش بر اساس رسالت اصلی موسسه در حوزه پیگیری مطالبات مغفول مانده امام(ره) و مقام معظم رهبری، بر آن است جزواتی جامع از مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع جنگ نرم تهیه و تنظیم نماید.

وی در ادامه افزود: این جزوات به منظور رسیدن به مجموعه ای از اقدامات مقتضی و متناسب با فعالیتهای موسسه در حوزه جنگ نرم و نیز طرح در جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران،اندیشمندان و مدیران فرهنگی تهیه و تنظیم خواهد شد.

معاون پژوهش در پایان اظهار داشت: در این راستا اقدامات اولیه جهت تهیه جزوات مذکور انجام و کارهای تحقیقی آن در دست اقدام است.