حضرت زهرا (س) الگوی عملی حمایت از حریم ولایت است

آیت الله عباس کعبی با اشاره شخصیت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی بشریت در همه زمان‌ها، مکان‌ها و عصر‌ها است، این بانوی بزرگ مختص به یک زمان و مکان ثابت نیست. عضو جامعه مدرسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به الگو بودن این بانوی بزرگ، افزود: حضرت […]

kaabiآیت الله عباس کعبی با اشاره شخصیت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی بشریت در همه زمان‌ها، مکان‌ها و عصر‌ها است، این بانوی بزرگ مختص به یک زمان و مکان ثابت نیست.

عضو جامعه مدرسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به الگو بودن این بانوی بزرگ، افزود: حضرت زهرا (س) تنها الگوی زنان نیست، بلکه سیره فاطمی در زمینه باور‌ها، ارزش‌ها، سبک زندگی اسلامی، حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی آن حضرت نیز می‌تواند الگو باشد.

وی با اشاره عمر کوتاه حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: آن حضرت در همه مراحل زندگی علیرقم سن کم، در قامت یک انسان کامل و الهام بخش زندگی همه انسان‌ها است، بنابراین نباید حضرت زهرا (س) را فقط در اندازه یک دختر، یک همسر و یک مادر دانست.

آیت الله کعبی با بیان الگو بودن حضرت زهرا (س) به عنوان یک انسان کامل، تاکید کرد: این بانوی بزرگوار بی‌شک برای زن امروز و معاصر یک الگوی به تمام معنا است، زنان ما به جای الگوی گیری از سبک زندگی غربی که زن را در اوج ابتذال اخلاقی می‌نشاند از این بانوی بزرگ الگو بگیرند.

عضو جامعه مدرسین با اشاره تقارن میلاد امام راحل و مادر جهانیان، گفت: امام خمینی (ره) که فرزند حضرت زهرا (س) است با تاسی از این بانوی بزرگ به این درجه و مقام رسید و جهان معاصر را تحت تاثیر افکار و عقاید خود قرار داد.

وی با اشاره به جهانی بودن حضرت زهرا (ع)، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ برای ائمه معصومین و انقلاب اسلامی الگویی مثال زدنی است و نه تنها انقلاب اسلامی بلکه جهان و بشریت معاصر مرهون حضرت زهرا (س) است.