حضور انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در نمایشگاه کتاب استان قم

معاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از اولین حضور مستقل انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) خبر داد. اکبر برزعلی معاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) , بعد از اعلام خبر افتتاح نمایشگاه کتاب استان قم با حضور انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) افزود این نمایشگاه که هفتمین دوره از سری نمایشگاه های کتاب […]

m-edariمعاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از اولین حضور مستقل انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) خبر داد.

اکبر برزعلی معاون اداری پشتیبانی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) , بعد از اعلام خبر افتتاح نمایشگاه کتاب استان قم با حضور انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) افزود این نمایشگاه که هفتمین دوره از سری نمایشگاه های کتاب استانی استان قم است با حضور بیش از یکصد و بیست ناشر در روز شنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد که تا روز جمعه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.
وی متولی برگزاری این نمایشگاه را معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت بعد از چهار مرحله برگزاری نمایشگاه در مقاطع مختلف , اکنون سه سال متوالی است که این نمایشگاه به صورت سالانه و بصورت منظم برگزار می شود و انتشارات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) امسال برای اولین بار به عنوان یک ناشر مستقل در غرفه شماره ۴۲ , با ارائه ۱۲ عنوان کتاب از منشورات موسسه  در این نمایشگاه حضور یافته است.
لازم به ذکر است که زمان بازدید از نمایشگاه ؛ صبحها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ می باشد