حضور بیش از پیش در عرصه های فرهنگی کشور هدف اصلی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در سال ۱۳۹۰

«جشنواره طلاب جوان برتر»، «دوره آموزش ائمه جماعات سراسر کشور» و « کنگره بزرگداشت آیت الله مرعشی نجفی (ره)» در کنار دیگر برنامه ها و پروژه های جاری، سه برنامه عمده مؤسسه در سال گذشته بودند که به یاری خداوند با موفقیت برگزار شدند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام […]

ezzat«جشنواره طلاب جوان برتر»، «دوره آموزش ائمه جماعات سراسر کشور» و « کنگره بزرگداشت آیت الله مرعشی نجفی (ره)» در کنار دیگر برنامه ها و پروژه های جاری، سه برنامه عمده مؤسسه در سال گذشته بودند که به یاری خداوند با موفقیت برگزار شدند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت الاسلام رضا عزت زمانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو گفت: امیدواریم در سال جهاد اقتصادی بتوانیم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.
وی که در جلسه پرسش و پاسخ کارکنان مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) سخن می گفت، این نامگذاری توسط رهبر معظم انقلاب را مانند دیگر سالها بسیار خردمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: امروز فرصت و زمینه های جهش اقتصادی در کشور فراهم است و کنار هم قرار دادن دو واژه «جهاد» و «اقتصاد» توسط مقام معظم رهبری، نشان دهنده لزوم تلفیق کار دین و دنیاست و در روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام آمده است که کار دین و دنیا جز با جهاد سامان نمی یابد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در مورد جنبه های فردی جهاد اقتصادی نیز گفت: در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب دو نکته اساسی مورد تأکید قرار گرفته است؛ یکی لله بودن فعالیت های اقتصادی و دیگری توجه به تلاش های دشمن در ضربه زدن به نظام اقتصادی می باشد.
حجت الاسلام عزت زمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از همت، تلاش، همراهی و همدلی همکاران مؤسسه در اجرای پروژه ها و برنامه ها و با اشاره به اهداف مؤسسه در سال پیش رو ابراز داشت: کمک به ارتقای سطح معنوی و فرهنگی همکاران و خانواده ایشان از طریق تدوین طرح رشد سازمانی و حضور بیش از پیش در عرصه های فرهنگی کشور از اهداف و برنامه های اصلی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در سال ۱۳۹۰ می باشد.
وی ضمن تأکید بر این که مؤسسه در بین نیروهای ولایتمدار و حزب اللهی جامعه جایگاه خوبی را کسب نموده است گفت: در سال گذشته دو مسئله اساسی رفع مشکلات مادی و ارتباط بیشتر مسئولین رده بالای مؤسسه با همکاران را با جدیت پیگیری کردیم و خوشبختانه در این زمینه ها موفقیت هایی نیز کسب شد.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به برنامه هایی که مؤسسه در سال گذشته با موفقیت به اجرا رسانده است اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر برنامه های جاری «جشنواره طلاب جوان برتر»، «دوره آموزش ائمه جماعات سراسر کشور» و « کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله مرعشی نجفی (ره)» سه برنامه عمده مؤسسه در سال گذشته بودند که به یاری خداوند با موفقیت خوبی برگزار شدند.
وی در خصوص عملکرد مؤسسه در سال جدید نیز گفت: امیدواریم به تناسب جایگاهی که مؤسسه در بین نهادهای فرهنگی کسب کرده است، از لحاظ اخلاقی و معنوی نیز حرکت رو به جلویی داشته باشیم و خودمان به بررسی عملکرد خود بپردازیم تا نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.
حجت الاسلام عزت زمانی یکی از افتخارات مؤسسه را پیشبرد اهداف بر طبق سند راهبردی دانست و تدوین برنامه دوم این سند را مهمترین برنامه معاونت برنامه ریزی و خدمات مدیریت در سال جاری دانست.
در پایان این جلسه از برخی همکارانی که در سال گذشته در قالب نظام نامه پیشنهادات مؤسسه، نظراتی در خصوص پیشبرد اهداف مؤسسه ارائه داده بودند، با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است اولین جلسه پرسش و پاسخ مدیرعامل و کارکنان مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۰۱/۱۳۹۰ قبل از اذان ظهر در محل نمازخانه مؤسسه برگزار شد.