حضور در هشتمین نمایشگاه استانی کتاب قم

به گزارش روابط عمومی، انتشارات ولاء منتظر(عجل الله فرجه) برای اولین بار به صورت مستقل با ۳۵ عنوان کتاب که ۱۸ عنوان از منشورات سال ۹۱ از قبیل «دفاع مقدس رخداد عظیم؛ سر لشکر فیروز آبادی»، «مجموعه پنج جلدی عصر امام خمینی(رحمهالله‌علیه)؛ میر احمد رضا حاجتی» و «آزمون خواص در حکومت اسلامی؛ تالیف جواد سلیمانی […]

slider-booksبه گزارش روابط عمومی، انتشارات ولاء منتظر(عجل الله فرجه) برای اولین بار به صورت مستقل با ۳۵ عنوان کتاب که ۱۸ عنوان از منشورات سال ۹۱ از قبیل «دفاع مقدس رخداد عظیم؛ سر لشکر فیروز آبادی»، «مجموعه پنج جلدی عصر امام خمینی(رحمهالله‌علیه)؛ میر احمد رضا حاجتی» و «آزمون خواص در حکومت اسلامی؛ تالیف جواد سلیمانی امیری» می باشد در نمایشگاه استانی کتاب قم که از تاریخ ۵بهمن ماه تا ۱۱ بهمن در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می گردد شرکت نموده است.

لازم به ذکر است: مسئول محترم انتشارات جهت بازدید علاقه مندان به کتاب صبح ها از ساعت۹ تا ۱۲ و عصرها از۱۵ تا۲۰:۳۰ در غرفه انتشارات حضور داشته اند.

گفتنی است کتاب «دشمن شناسی؛ نجف علی غلامی» و «ولایت و فقیه از دیرباز تا امروز؛ محمد ابوطالبی» از پر فروش ترین کتابهای این غرفه در هشتمین نمایشگاه کتاب قم بود است.

مسؤول این انتشارات تخفیف چهل درصدی نمایشگاه را باعث رغبت بازید کنندگان به خرید کتاب برشمرد اما قطعی کارت‌خوانهای عضو شتاب در دو روز گذشته را سبب کم شدن فروش غرفه داران در این نمایشگاه دانست.

از برنامه های آتی انتشارات ولاء منتظر(عجل الله فرجه) هماهنگی و آماده سازی جهت شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه دائمی کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال ۹۲ و نمایشگاه سالیانه کتاب حوزه در اسفندماه سال جاری(۹۱) می باشد.