حضور مؤسسه در نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد استان قم

مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان یکی از مؤسسات فرهنگی برگزیده استان در این نمایشگاه حضور یافته است. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) این نمایشگاه روز پنجشنبه مورخ ۰۷/۱۱/۸۹ افتتاح شده و به مدت سه روز برقرار خواهد بود. محمدحسن محسنی مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این […]

armمؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان یکی از مؤسسات فرهنگی برگزیده استان در این نمایشگاه حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) این نمایشگاه روز پنجشنبه مورخ ۰۷/۱۱/۸۹ افتتاح شده و به مدت سه روز برقرار خواهد بود.
محمدحسن محسنی مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان یکی از مؤسسات برگزیده استان در این نمایشگاه حضور یافته است.
وی همچنین افزود: صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین موسی پور (استاندار قم) در جریان افتتاح این نمایشگاه از غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز دیدار کرد.
محسنی با اشاره به اینکه مدیران ارشد سازمانها و نهادهای استان قم بیشترین بازدید را از این نمایشگاه به عمل می آورند، گفت: در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه آموزشی «نقش سمن‌ها در مدیریت بحران» نیز دایر است که مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در قسمت مدیریت بحران فرهنگی فعالیت دارد.
گفتنی است نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد استان قم به همت استانداری و اداره کل ارشاد اسلامی استان قم برگزار شده است.