حضور مؤسسه ولاء منتظر(عج) در نمایشگاه با ۴۳ عنوان کتاب

مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) گفت: این موسسه با همه مشکلات، در عرصه کتاب با همتی که داشته است و تلاشی که انجام شده توانست با ۴۳ عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کند. حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی با اشاره به حضور موسسه ولاء در نمایشگاه کتاب گفت: امسال این موسسه با آثار بسیار خوبی […]

ezzatمدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) گفت: این موسسه با همه مشکلات، در عرصه کتاب با همتی که داشته است و تلاشی که انجام شده توانست با ۴۳ عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی با اشاره به حضور موسسه ولاء در نمایشگاه کتاب گفت: امسال این موسسه با آثار بسیار خوبی راهی نمایشگاه کتاب شده و آثار بسیار مفیدی را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: موسسه ولاء منتظر(عج) با همه مشکلات، در عرصه کتاب با همتی که داشته است و تلاشی که انجام شده توانست با ۴۳ عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) بیان داشت: از این تعداد کتاب نزدیک به ۲۰ عنوان در سال ۹۱ چاپ اول بوده و موضوعات آنها هم در زمینه انقلاب، ولایت فقیه، دفاع مقدس و …. است.
حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی عنوان داشت: کتاب‌های ارائه شده در مقاطع مختلف و سطوح مختلف آماده شده که یا کار حمایتی صورت گرفته و یا اینکه خودمان منتشر کرده‌ایم.
وی با اشاره به چاپ کتاب دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان گفت: برای نخستین بار در این عرصه کتاب طنز خمپاره خواب آلود منتشر و روانه نمایشگاه شد که استقبال خوبی هم از آن شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی در پایان گفت: همچنین کتاب‌هایی را در خصوص سخنان مقام معظم رهبری گردآوری کرده‌ایم که به عنوان منشور فرهنگ چاپ و رونمایی خواهد شد.