حضور موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در نمایشگاه دست آوردهای سمن های برتر

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) این نمایشگاه روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۰ افتتاح شده و به مدت چهار روز برقرار خواهد بود. حجت الاسلام محمد صلاح زاده معاون ارتباطات و مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان […]

armبه گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) این نمایشگاه روز دوشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۰ افتتاح شده و به مدت چهار روز برقرار خواهد بود.

حجت الاسلام محمد صلاح زاده معاون ارتباطات و مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به عنوان موسسه برگزیده سال ۱۳۸۹ استان در این نمایشگاه حضور یافته است.
وی همچنین افزود: صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین موسی پور (استاندار قم) در جریان افتتاح این نمایشگاه از غرفه مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز دیدار کرد.
حجت اسلام صلاح زاده اعلام کرد در این نمایشگاه موسسه کوشیده است مجموعه فعالیتهای مختلف معاونتهای خود اعم از پژوهشی، آموزشی، اطلاع رسانی، تبلیغی و ترویجی را جهت بازدید مدعوین و بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد.
گفتنی است نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد استان قم به همت استانداری، اداره کل ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل ورزش و جوان و سازمان بهزیستی برگزار شده است.