حضور ۵۰۰ طلبه و دانشجو در دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران

مدیرعامل موسسه ولا منتظر از حضور ۵۰۰ طلبه و دانشجو در دوره جریان شناسی تاریه معاصر ایران خبر داد. حجت‌الاسلام عزت زمانی در خصوص برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران گفت: در خصوص این دوره، آن چیزی که شکل گرفته در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیت آشنایی با تاریخ معاصر ایران برای […]

IMG_8635مدیرعامل موسسه ولا منتظر از حضور ۵۰۰ طلبه و دانشجو در دوره جریان شناسی تاریه معاصر ایران خبر داد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی در خصوص برگزاری دوره جریان شناسی تاریخ معاصر ایران گفت: در خصوص این دوره، آن چیزی که شکل گرفته در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیت آشنایی با تاریخ معاصر ایران برای طلاب این ایده شکل گرفت که برگزار شد.

وی بیان داشت: دوره به صورت دوره همایشی آموزشی طراحی شد و از حیث اینکه مسائلی که باید مطرح شده و بدانند طراحی شد و از سال ۸۸ کار شکل گرفت و امروز چهارمین دوره در حال برگزاری است.

مدیرعامل موسسه ولا منتظر افزود: این دوره با تجربه‌های دوره گذشته و با حمایت دفتر پژوهش‌های خاص دفتر تبلیغات اسلامی این کار شکل گرفته و آسیب شناسی شد و محتوای جدید اضافه شد و دوره یک دوره پربار و پرثمر در حال شکل گیری است.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: الان تعداد ثبت نامی ۴۸۰ نفر هستند و پیش بینی ما ۵۰۰ نفر هستند که طلاب و دانشجویان در آن شرکت دارند و به ارائه آموزش می‌پردازند.

وی افزود: در دوره اول در قم ۱۰۰ نفر، دوره دوم در قم ۳۰۰ نفر، در تهران همزمان دوره سوم ۱۸۰ نفر و امروز دوره چهارم ۵۰۰ نفر حضور دارند.

مدیرعامل موسسه ولا منتظر در خصوص موضوعات آموزش گفت: موضوعات سلسله وار و ادامه دهنده موضوعات دوره‌های گذشته اما تکمیل‌تر و کارشناسی‌تر شده است که امیدواریم بتواند اثر بخشی خاص خودش را داشته باشد.