حضور ۹ دی گونه مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان است

حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار رییس و جمعی از اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان داشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت علم در اسلام، گفت: انسان باید علم را از کسانی که در ارتباط با خدا هستند دریافت کند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ وی نقش استاد و […]

hamedani-3حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار رییس و جمعی از اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان داشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت علم در اسلام، گفت: انسان باید علم را از کسانی که در ارتباط با خدا هستند دریافت کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ وی نقش استاد و مربی در تربیت انسان‌ها را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: انسان باید ببیند علم را از چه کسی فرا می‌گیرد، چون حرکات و سکنات استاد بر روی شاگرد تأثیر فراوانی دارد.
این مرجع تقلید با تأکید بر این که در اسلام به هر فردی عالم گفته نمی‌شود، به تبیین ویژگی‌های عالم از دیدگاه اسلام پرداخت و اظهار کرد: عالم کسی است که گفتار او مطابق کردارش باشد.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: کسی که معتقد به خدا نیست نمی‌تواند عالم باشد، عالم نباید سکولار باشد و توحید، نبوت و معاد را نیز قبول داشته باشد.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که علوم انسانی از غرب آمده و با فرهنگ اسلامی سازگاری نداشت، گفت: خوشبختانه امروز اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته و این علوم در حال اسلامی شدن هستند.
وی در ادامه برپایی حکومت اسلامی را از ویژگی‌های پیامبران و امامان دانست و ابراز کرد: هدف خداوند از ارسال انبیا و امامان معصوم(ع) مبارزه با طاغوت‌ها و تأسیس حکومت اسلامی است و در غیاب ایشان این امر مهم بر عهده فقیه جامع‌الشرایط است.
این مرجع تقلید بر ضرورت حفظ نظام اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: باید قدر نظام اسلامی را دانست، چون معتقدیم این نظام زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تأکید و ابراز کرد: مردم با حضور پر شور و حماسی خود همچون ۲۲ بهمن و ۹ دی در صحنه حاضر شوند و سیلی محکمی به دشمنان بزنند.