حماسه سیاسی ملت ایران تیغ دشمنان را کند کرد

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد سراسر کشور، در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با تجلیل از حضور باشکوه مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، وظیفه تبلیغی حوزویان را در این دوره سنگین ارزیابی کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی […]

aliakbariحجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد سراسر کشور، در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با تجلیل از حضور باشکوه مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، وظیفه تبلیغی حوزویان را در این دوره سنگین ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با بیان این که انتخابات اتفاق بسیار بزرگی بود که در کمال شیرینی اخلاق، شکوه، امنیت و سلامت رخ داد و دشمنان را متحیر و دچار سردرگمی کرد، گفت: دشمنان ابتدا خوشحال شدند اما بعد که به خودشان آمدند، دیدند که چه بلایی بر سر آنها آمده و کلاه گشادی بر سر آنها رفته که تمام اندام‌هایشان را پوشانده است.

 نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه حماسه سیاسی ملت از هدایت‌های الهی بود که تیغ دشمنان را کند کرد، افزود: شاید کار مجموعه با تغییر دولت حساس‌تر و سنگین‌تر باشد، اما به آینده خوشبین هستیم و دوستان باید با آمادگی بیشتر وارد این عرصه خطیر شوند.

 حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در ابتدای سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آن، گفت: هرچه می‌گذرد اهمیت فعالیت در حوزه دانش‌آموزی بیشتر مشخص می‌شود که البته نباید از غفلت‌هایی که در این زمینه شده است، چشم‌پوشی کرد.

 

ضرورت ارائه الگوی مناسب از تعامل حوزه و آموزش و پرورش

وی این غفلت‌ها را از ناحیه نهادهای مرتبط و حوزه‌های علمیه دانست و تصریح کرد: اگرچه نشانه‌هایی برای بهبود این روند در آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به چشم می‌خورد اما تا رسیدن مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد و باید برای کم کردن این فاصله از ظرفیت‌ها و ذخایر حوزه‌های علمیه به خوبی استفاده شود.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد سراسر کشور رشد و تکامل مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان را به سبب مجاهدت‌های خالصانه حوزویان دانست و تصریح کرد: این مرکز در بخش تبلیغ، تولید و پژوهش موفقیت‌های دلپذیری را کسب کرده که سبب روشنی چشم شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت مبلغان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان در نقاط مختلف کشور به خوبی قابل مشاهده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله طولانی وجود دارد، از آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خواست که این فعالیت‌های مناسب را تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دهند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری استخراج الگوی تعالی دختران و راه‌اندازی سامانه نظارت فنی بر محصولات فرهنگی برای ارائه محصولات کیفی متنوع را ضروری دانست و با تأکید بر ارائه الگوی مناسب از تعامل حوزه و آموزش و پرورش در همه مراکز مرتبط، تصریح کرد: سهم دانش‌آموزان را از هر مرکز حوزوی موجود در سراسر کشور مطالبه کنید.