حمایت جامعه مدرسین از شخص بعید است

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به حضور مستقیم هاشمی در عرصه انتخابات اظهار داشت: حضور وی نشان دهنده این است که انتخابات های ما کاملا آزاد است و هر سلایق می توانند در آن شرکت کنند.   وی با اشاره […]

mamdoohiآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به حضور مستقیم هاشمی در عرصه انتخابات اظهار داشت: حضور وی نشان دهنده این است که انتخابات های ما کاملا آزاد است و هر سلایق می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی با اشاره استقبال برخی رسانه های مخالف نظام و اپوزسیون از حضور هاشمی گفت: متأسفانه کسانی که مردم را ترغیب می کنند به سمت قطب مخالف نظام حرکت کنند اسم ایشان را نیز در همان قطب ذکر می کنند، امیدواریم واقعا این گونه نباشد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به نقش  هاشمی در فتنه ۸۸، ابراز داشت: نمی دانم ایشان از شورای نگهبان تأیید صلاحیت می گیرد یا خیر اما مطمئن هستم که رأی نمی آورد.

 

آیت الله ممدوحی با بیان این که بعید است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از فرد خاصی حمایت کند، گفت: تا به حال چنین تصمیم گرفته نشده است اما سعی ما  بر این است اصولگرایان را به هم نزدیک و کاری کنیم که همه به نفع یک نفر کنار بروند.

 

وی در پایان به بخشی از محتوای اطلاعیه مهم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیرامون انتخابات اشاره کرد و افزود: محوریت مسائل مطرح شده در این اطلاعیه همان گفتمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.