حمله آمریکا به سوریه بازی دو سر باخت است/ اسرائیل در تیررس موشک‌های سوریه است

نوری همدانی حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مردم استان چهارمحال و بختیاری در مصلای شهرکرد اظهار داشت: در قرآن کریم به مساله شکر نعمت به وفور تأکید شده به گونه ‌ای که در ۷۳ قسمت در قرآن کریم به این موضوع پرداخته شده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، وی […]

hamedani-11نوری همدانی حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مردم استان چهارمحال و بختیاری در مصلای شهرکرد اظهار داشت: در قرآن کریم به مساله شکر نعمت به وفور تأکید شده به گونه ‌ای که در ۷۳ قسمت در قرآن کریم به این موضوع پرداخته شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، وی افزود: خداوند تبارک و تعالی انسان را با ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی خلق کرده و همه چیز را در خدمت این موجود ممتاز نهاده است.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی نظام جمهوری اسلامی را نخستین برکت انقلاب دانست و گفت: در نتیجه انقلاب اسلامی ظلم دوران از بین رفت و و به برکت انقلاب آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت و عدل، وحدت و یگانگی گسترده شد.
وی با بیان این که خودباوری دادن و ایجاد اعتماد به نفس از برکات دیگر انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم زیر سلطه استکبار تحقیر شده بودند و امام خمینی(ره) توانست هوشیاری، خودباوری و ایمان نهفته در دل مردم را جان دوباره بخشد.
حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: نمونه بارز اعتماد به نفس مردم در مسأله هسته ‌ای ایران نمایان است و پیشرفت‌های علمی کشور نتیجه این خودباوری است.
این مرجع تقلید سومین برکت انقلاب را احیای فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد و ابراز داشت: باید ملت ایران با آمادگی در صنایع دفاعی و نظامی هر لحظه قادر به شناسایی دشمنان همیشه در کمین باشند.
حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: تبیین جایگاه بانوان در جامعه و برگزاری پرشکوه نمازهای جمعه از دیگر برکات پرپایی انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این که بیداری اسلامی از مهم‌ترین مسائل روز است، گفت: اینک پیام انقلاب به تمام دنیا صادر شده و پیامد آن جذب جمعیت ۹۹ درصدی مستضعفین و خاری و فلاکت یک درصدی استکبار جهانی است.
حضرت آیت الله نوری همدانی به حمله احتمالی آمریکا و سران استکبار جهانی به سوریه اشاره و خاطر نشان کرد: سوریه در جبهه مقاومت دوشادوش ایران قرار دارد و با ایران هماهنگ است؛ از این رو دشمن در تلاش است این مقاومت را در هم بشکند، اما آمریکا بداند که بازیش در هر حالت دو سر باخت است.
وی یادآور شد: مجاهدان اسلام تمامی نقاط حساس اسرائیل را شناسایی کرده‌اند و در صورت وقوع حمله علیه سوریه با موشک این نقاط مهم را مورد حمله قرار خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در دیدار مردم با آیت الله نوری همدانی مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: لطف خدا شامل حال مردم این استان شده که همزمان با شادی دهه پربرکت کرامت شادی دیگری با سفر آیت‌الله نوری همدانی نصیب ما شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که مردم ولایی و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری برای این میزبانی سر از پا نمی‌شناسند، گفت: مردم مدت‌ها بود که انتظار دیدار عالم فرزانه و فقیهی بصیر که بالنده مکتب جعفری است را می‌کشیدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که چهارمحال و بختیاری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و ایران کرده است خاطرنشان کرد: شرکت مستمر در نمار جمعه، حضور با‌شکوه در انتخابات و شرکت عظیم در راهپیمایی‌های دشمن‌شکن از دیگر افتخارات این استان پرغرور است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که روستاهای استان با مشکل آب شرب مواجه هستند، خاطرنشان کرد: تأمین آب شرب، کشاورزی و صنعتی مطالبه جدی مردم مناطق محروم استان است.

وی از وجود ۲۷۰ روستای فاقد آب آشامیدنی بهداشتی خبر داد و گفت: وضعیت این روستاها بحرانی است؛ به طوری که با تانکر آب‌رسانی انجام می‌شود.