حوزه و علما برای خلق حماسه سیاسی زمینه سازی کنند

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، با اشاره به اهانت های اخیر به صحابه پیامبر(ص) و توطئه های همیشگی دشمنان، اظهار داشت: ما حرف ها و اقداماتی که علیه نظام صورت می گیرد را تحمل نمی کنیم. به […]

hamedani-2حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، با اشاره به اهانت های اخیر به صحابه پیامبر(ص) و توطئه های همیشگی دشمنان، اظهار داشت: ما حرف ها و اقداماتی که علیه نظام صورت می گیرد را تحمل نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی به ضرورت اقدام عملی در برابر این توطئه ها اشاره کرد و افزود: نشان دادن خشونت و قدرت به دشمنان از آموزه های قرآنی است، ما باید کاری کنیم آنها به قدرت ما پی ببرند و به این اهانت ها خاتمه دهند.

این مرجع تقلید با بیان این که مخارج فعالیت های تکفیری ها از پول نفت و گاز عربستان و قطر تأمین می شود، گفت: دلارهای نفت اینها را مست کرده است؛ آنها پول ملت خود را در راه نوکری آمریکا و صهیونیست به کار می برند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که برخی به خاطر عظمت شخصیتی که دارند پس از شهادت نیز راه مبارزه شان ادامه داد، گفت: حجربن عدی از جمله بزرگ مردان تاریخ است که در راه مبارزه با دستور وجوب سب و لعن حضرت علی(ع) به شهادت رسید.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: کاری که دشمنان کردند موجب شد تاریخ حجربن عدی بازگو شود، نشر و بازگویی افکار این شخصیت بسیار اثر گذار و شهید پرور است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات همگان را برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی توصیه کرد و گفت: علما در زمینه سازی این حضور نقش بسزایی دارند.