داعش آخرین برگ حیله‌ورزی استکبار برای از بین بردن مقاومت مسلمانان است

حجت‌الاسلام مهدی طائب با اشاره به ماهیت گروه داعش، اظهار کرد: این گروه در دنیا خودش را ضدشیعه معرفی می‌کند و به این ضدیت خود با تشیع می‌بالد. رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با یادآوری دخالت داعش در پروسه اسلام هراسی و دین هراسی، افزود: این جریان از سوی آمریکا و […]

slider-taaeb2حجت‌الاسلام مهدی طائب با اشاره به ماهیت گروه داعش، اظهار کرد: این گروه در دنیا خودش را ضدشیعه معرفی می‌کند و به این ضدیت خود با تشیع می‌بالد.

رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با یادآوری دخالت داعش در پروسه اسلام هراسی و دین هراسی، افزود: این جریان از سوی آمریکا و دولت‌های غربی به وجود آمده است تا این انقلاب اسلامی را که می‌رفت تا بیداری اسلامی را در دنیا ایجاد کند و مردم را با ماهیت واقعی آن‌ها آشنا کند و پرچم اسلام و قرآن را به‌همراه داشت از سر راه بردارد.

وی تصریح کرد: با توجه به منویات امام راحل که فرمودند ما انقلاب فرهنگی را صادر می‌کنیم، بنابراین باید توجه داشت که این گروه ضدشیعی در صدد است تا این حرکت توفنده را از بین ببرد.

داعش قوه مجریه استکبار است

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به تلاش‌های گروه‌های ضددین، عنوان کرد: این گروه‌ها از همه توان خود استفاده می‌کنند تا علیه ایران و اسلام فعالیت کنند، در حال حاضر نیز قوه مجریه‌ای را که برای اسلام هراسی به کار گرفته‌اند جریان داعش است.

وی گفت: یکی از اهداف فعالیت‌های راه‌اندازی داعش این بود که درگیری با اسرائیل و آمریکا را به‌گونه‌ای رقم بزنند که درگیری بین خود مسلمانان را ایجاد کنند و درگیری‌ها را طائفه‌ای کنند.

حجت‌الاسلام طائب اظهار کرد: این گروه‌ها در‌صدد این مسئله هستند که چهره کریهی از اسلام جلوه دهند، وقتی که جنایات خود را رقم می‌زنند، از این صحنه‌ها فیلم و عکس می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند تا با این ماهیت صهیونیستی چهره اسلام را تضعیف کنند.

هدف استکبار سرنگونی جمهوری اسلامی ایران است

رئیس قرارگاه عمار با بیان قطع دست دزد در اسلام به‌عنوان احکام، افزود: در آیین مبین اسلام قطع چهار انگشت دزد یکی از احکام است اما برای جرائم سنگین و بعد از قطع انگشتان، فرد را باید برای مداوا به درمانگاه فرستاد، اما این گروه‌ها با قطع دست از مچ و چرخاندن فرد در شهر و انتشار این فجایع سعی در اسلام‌هراسی دارند.

وی با اشاره به هدف این گروه‌های تکفیری، تصریح کرد: این گروه‌ها در سوریه هم به همین شیوه عمل کردند و سعی دارند که درگیری را به‌سمت داخل بکشند و اسلام‌هراسی را در دنیا به وجود بیاورند که باید در برابر این خدعه‌ها هوشیارانه عمل کرد.

حجت‌الاسلام طائب با بیان هدف استکبار از این جنایات، عنوان کرد: اصل هدف استکبار از این‌همه جنایتی که رقم زدند سرنگونی جمهوری اسلامی است، اما خود آن‌ها نیز در این ۳۵ سال به این مسئله واقف هستند که قدرت سرنگونی جمهوری اسلامی را ندارند.

وی با بیان اینکه غرب به ناتوانی خود در برابر ایران واقف است، تأکید کرد: استکبار می‌داند که توان مقابله با ایران را ندارد، اما سعی می‌کند که توان ایستادگی در برابر اسرائیل را محدود کند و از ساحل اقیانوسی که رو به جلو است جلوگیری کنند.

داعش به‌زودی شکست می‌خورد

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به فعالان گروه داعش گفت: این گروه با فریب افراد آن‌ها را دچار اشتباه مصداقی کرده‌اند و این درگیری را به وجود آورده‌اند که آن‌ها برای مبارزه با کفر جان خود را از دست می‌دهند در حالی که خود آن‌ها در صف اول کفر و عناد هستند.

حجت الاسلام طائب با یادآوری وعده خداوند در برابر دشمنان بیان کرد: خداوند خودش وعده داده که مکر مکاران را به خودشان بازمی‌گرداند و درباره داعش هم همین‌گونه است، زیرا داعش در نظر داشت تفرقه طائفه‌ای ایجاد کند اما مسلمانان به این مسئله رسیدند که اتحاد در برابر اسرائیل و تشکیل جبهه واحد؛ از مهم‌ترین ضروریات است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به ماهیت داعش به‌عنوان ابزار برای گروه‌های استکباری، خاطرنشان کرد: داعش آخرین برگه حیله‌ورزی استکبار برای از بین بردن مقاومت مسلمانان است که به‌زودی شکست می‌خورد.