درس گرفتن حزب الله ازکتاب خاکهای نرم کوشک

حسین یکتا، در یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم در مسجد حضرت ولی عصر با اشاره به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: امروزه نام و یاد امام خمینی(ره) در همه جای دنیا وجود دارد که این به برکت خون شهیدان است و  شهدا بر دل ها حاکمیت می کنند. به گزارش خبرگزاری […]

yektaحسین یکتا، در یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم در مسجد حضرت ولی عصر با اشاره به گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: امروزه نام و یاد امام خمینی(ره) در همه جای دنیا وجود دارد که این به برکت خون شهیدان است و  شهدا بر دل ها حاکمیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وی ادامه داد: امروز در کشمیر هندوستان زندگی شهدای ما را همچون شهید بابایی و شهید صیادشیرازی را روایت گری می کنند و جوانان کشمیری در هندوستان برای شهدا جان می دهند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) استقبال از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را فراوان دانست و افزود: اگر ما مرزها را باز کنیم و هزینه ها را پوشش دهیم، زائرین خارجی مناطق عملیاتی دفاع مقدس را پر می‌کنند.

وی اضافه کرد: بچه های حزب الله می گفتند که در جنگ ۳۳ روزه هنگامی که کار درگیری قفل می کرد، کتاب خاک های نرم کوشک را می خواندند تا ببینند شهید برونسی چگونه به حضرت زهرا توسل کرده بود.

یکتا با اشاره به ضرورت خالص کردن نیت ها گفت: شهیدان به آن چه که رسیدند، به سبب نیت شان بوده، اما امروزه نیت های خالص کم شده است و عناوین برای ما مهم شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء (عج) شهدا را در دل ها حاکم دانست و افزود: دختر نیویورکی در شلمچه می گفت که من خاک شلمچه را با خودم می برم تا در غروب های نیویورک با این خاک صحبت کنم.

وی ادامه داد: خداوند یاد شهدا را گسترش می دهد و خون شهیدان راه را برای ما باز می کند.

یکتا با اشاره به وضعیت آینده اظهار کرد: رویش نسل جدید در راه است که این نسل راه شهدا را دنبال می کند و فتح الفتوح های جمهوری اسلامی نزدیک است.