دروغ‌گویی در ذات آمریکایی‌ها است

حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران، با بیان این‌که سپاه پاسداران افتخار کشور و ملت است، گفت: سپاهیان سربازان امام زمان(عج) هستند و این افتخار بزرگی است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با تأکید بر این‌که هدف رزمندگان اسلام […]

malakooti2حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران، با بیان این‌که سپاه پاسداران افتخار کشور و ملت است، گفت: سپاهیان سربازان امام زمان(عج) هستند و این افتخار بزرگی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی با تأکید بر این‌که هدف رزمندگان اسلام کشته شدن در راه خداست، اما سربازان دشمن به دنبال زنده ماندن هستند، ابراز کرد: افرادی که هدفشان دنیا است نمی توانند بر کسانی که هدفشان آخرت است غلبه کنند.
حضرت آیت‌الله ملکوتی با اشاره به دروغ گویی‌های آمریکا، اظهار کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها از دروغ گفتن ابایی ندارند و این را جزء سیاست‌های خود می دانند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه دیدار اوباما با نتانیاهو را نشانه سرسپردگی آمریکا به صهیونیسم دانست و گفت: اوباما در این دیدار گفت تحریم ها سبب شد که ایران به مذاکره تن دهد در حالی که دروغ می‌گوید.
وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا را خوب شناختند، گفت: آمریکا نه تنها برای دشمنان خود شیطان بزرگ است بلکه با دوستان خود نیز دشمنی می‌کند.
حضرت آیت‌الله ملکوتی با اشاره به آیات قرآن بر ضرورت وحدت و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان تأکید کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال تفرقه افکنی در میان مسلمانان است تا از اختلافات به نفع خود استفاده کنند؛ به جان هم افتادن مسلمانان به منفعت دشمنان اسلام است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تأکید کرد: جمع شدن یهودیان در فلسطین به خاطر این است که آمریکا و صهیونیسم به ممالک اسلامی دسترسی داشته باشد و آنها را غارت کند.

وی با بیان این‌که امید ما به خدا، رهبر معظم انقلاب که نعمت بزرگ الهی است و جوانان سپاه است، گفت:‌ با وجود این نعمات، نظام اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) باپرجا و برقرار خواهد ماند.