دست‌نوشته رهبر انقلاب به دو گروه جهادی

سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در راستای پرداختن به موضوع سبک زندگی پرونده ای را با عنوان «اردوی جهادی» منتشر کرده که در قسمتی از این پرونده دو دست نوشته معظم له برای بازدید قرار داده شده: دست‌نوشته خطاب به دو گروه جهادی تلاش‌های جهادگران در خدمت به […]

سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در راستای پرداختن به موضوع سبک زندگی پرونده ای را با عنوان «اردوی جهادی» منتشر کرده که در قسمتی از این پرونده دو دست نوشته معظم له برای بازدید قرار داده شده:

دست‌نوشته خطاب به دو گروه جهادی

تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه رهبر انقلاب بوده است. ایشان به غیر از تأکیدهای فراوان بر مسأله‌ی بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که در سخنرانی‌های عمومی یا خصوصی خود ابراز داشته‌اند، در برخی موارد با اطلاع از فعالیت‌های خدمت‌رسانی جهادگران، با نوشتن یادداشتی نسبت به فعالیت آنان ابراز نظر و اعلام تشکر نموده‌اند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR دو دست‌نوشته‌ی زیر را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آذرماه سال ۱۳۸۲ و خطاب به «گروه جهادی یاوران (دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله)» و «هیئت دانشجوئی آل یاسین» نوشته‌اند، به عنوان نمونه‌هایی از این موارد منتشر می‌کند:

 

        http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/23580/02.jpg

 

متن دست‌نوشته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به گروه جهادی یاوران:
بسمه‌تعالی
از همه‌تان سپاسگزارم و شما را به خدا میسپارم. میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ئی نورانی در باطن انسان است؛ آن را هر چه میتوانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفتها: سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و … آن را گِل‌اندود کند. نیت خود را خدائی نگهدارید و از او کمک بخواهید و از همه‌ی نیروی خود برای آن مایه بگذارید. موفق باشید.

 

سید علی خامنه‌ای
۸۲/۹/۱۵

 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/23577/01.jpg

 

متن دست‌نوشته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به هیئت دانشجوئی آل یاسین:
سلامٌ علی هیئت دانشجوئی آل یاسین، حین یعمرون و حین یخدمون و حین یبنون و حین یُحسنون الی الناس. و این در واقع در درجه‌ی اول، عمران و خدمت و احسان به خودشان است که: من عمل صالحاً فلانفسهم یمهدون. ان‌شاءالله موفق باشید.