دوره آموزشی ولایت فقیه در شهرستان کرمانشاه برگزار شد

دوره آموزشی ولایت فقیه صبح جمعه به صورت دوره آموزشی یک روزه با حضور بیش از دویست نفر از دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام هاشمی معاون آموزش ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این دوره در قالب چهل عنوان از […]

m-amoozeshدوره آموزشی ولایت فقیه صبح جمعه به صورت دوره آموزشی یک روزه با حضور بیش از دویست نفر از دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام هاشمی معاون آموزش ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این دوره در قالب چهل عنوان از سلسله دوره های آموزشی در راستای بصیرت افزایی و تربیت و آموزش مدیران فرهنگی کار آمد و گروه های مرجع برگزار شده است.
وی ادامه داد: دوره آموزشی ولایت فقیه به دلیل استقبال زیاد طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی شهرستان کرمانشاه از ارائه این سرفصل، تصمیم به برنامه ریزی و در نهایت برگزاری آن شده است.
معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام برگزاری این دوره از ساعت ۸ الی ۱۷ عصر درسالن همایش های مرکز آموزش و پژوهشی استانداری کرمانشاه، بیان داشت: این دوره با حضور و سخنرانی حجج الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی و دکتر شبانیا و با حضور بیش از دویست نفر از دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی همراه بوده است.
لازم به ذکر است: دوره آموزشی ذکر شده با کمک تعدادی از موسسات و ارگانهای فرهنگی فعال شهرستان کرمانشاه و با همت موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با عنوان دوره آموزشی والعصر برگزاری شده است.