دومین جلسه بررسی طرح تحقیقی«انقلاب اسلامی و پیچ تاریخ» برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام شکراللهی از برگزاری دومین جلسه بررسی طرح تحقیقی«انقلاب اسلامی و پیچ تاریخ» با حضور دکتر منوچهر محمدی در مکان موسسه خبر داد. ——————————- معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دراین جلسه نکات مبهم و سوالات وارده بر طرح، بررسی […]

m-pajooheshبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت الاسلام شکراللهی از برگزاری دومین جلسه بررسی طرح تحقیقی«انقلاب اسلامی و پیچ تاریخ» با حضور دکتر منوچهر محمدی در مکان موسسه خبر داد.

——————————-

معاون پژوهش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دراین جلسه نکات مبهم و سوالات وارده بر طرح، بررسی و تمامی موارد از سوی دکتر منوچهر محمدی مدیر پروژه تحقیقاتی، پاسخ و رفع ابهام شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه تعداد گروه های پژوهشی جهت جمع آوری و تحلیل اطلاعات، مشخص و مقرر گردید محققانی در سطح کارشناسی ارشد و بالاتر که ترجیحا به زبان انگلیسی مسلط باشند انتخاب و در جلسه آینده فرآیند بعدی این پروژه تحقیقاتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است: این برنامه از جمله کلان پروژه های موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) است که به منظور تعقیب مطالبه و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلاب اسلامی و پیچ تاریخ، در دستور کار قرار گرفته است.