دومین جلسه شورای سیاست گذاری سلسله نشست های انقلاب اسلامی- مخاطرات امروز و فردا

در این جلسه که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری سلسله نشست های انقلاب اسلامی برگزار شده بود، چگونگی برگزاری و استمرار سلسله نشست های انقلاب اسلامی در سال ۸۹ بررسی شد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون فرهنگی مؤسسه روز شنبه مورخ ۲۲/۰۸/۸۹ دومین جلسه شورای سیاست […]

n-enghelabدر این جلسه که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری سلسله نشست های انقلاب اسلامی برگزار شده بود، چگونگی برگزاری و استمرار سلسله نشست های انقلاب اسلامی در سال ۸۹ بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاون فرهنگی مؤسسه روز شنبه مورخ ۲۲/۰۸/۸۹ دومین جلسه شورای سیاست گذاری سلسله نشست های انقلاب اسلامی در سال جاری با حضور اعضای این شورا (متشکل از آقایان محمد حسین استاد آقا، آجورلو و حجج اسلام جمالی، محسنی، عزت زمانی و شعبانپور) با موضوع چگونگی برگزاری و استمرار سلسله نشست های انقلاب اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه گزارشی از روند برگزاری نشست های انقلاب اسلامی در سالهای گذشته را ارائه داد و پس از آن هر یک از اعضای شورا به اظهار نظر در مورد موضوع مطرح شده پرداختند.
در این جلسه تحلیل و بررسی موضوعاتی چون «نقش تحول علوم انسانی در تحقق دولت اسلامی» و «نقش حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی» در قالب چند نشست به تصویب رسید. همچنین مقرر شد همزمان با اجرای نشست ها، کمیته علمی متشکل از سخنرانان برتر نشست ها و دبیر علمی، بحث های تخصصی مورد نیاز را بررسی و کمیسیون های مرتبط با مخاطبین را برگزار نمایند.
“سلسله نشست های انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا” به همت معاونت فرهنگی موسسه  ولاء منتظر (عج) از سال ۱۳۸۰ تاکنون، با هدف ارتقاء آگاهی و توان تحلیل مسائل روز ، تشویق مخاطبین به انجام وظایف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با موضوع “مباحث روز جامعه” برگزار می شود.
گفتنی است در این نشست ها پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد اهداف نهضت اسلامی، از سال ۱۳۸۴ تاکنون علاوه بر مباحث روز جامعه، موضوع “دولت اسلامی” و مسائل مربوط به آن ، نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.