دومین روز اجلاس ملی اصحاب عشق آغاز به کار کرد

دومین روز از اولین اجلاس ملی عشق دقایقی پیش با حضور فعالان حوزه فرهنگی کشور و جبهه فرهنگی در شهر قم آغاز به کار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد خبری اولین اجلاس ملی اصحاب عشق، در این اجلاس دو روزه که از روز گذشته آغاز شده قرار است امروز صفار‌هرندی،کارشناس مسائل […]

ashab1دومین روز از اولین اجلاس ملی عشق دقایقی پیش با حضور فعالان حوزه فرهنگی کشور و جبهه فرهنگی در شهر قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد خبری اولین اجلاس ملی اصحاب عشق، در این اجلاس دو روزه که از روز گذشته آغاز شده قرار است امروز صفار‌هرندی،کارشناس مسائل سیاسی در مورد مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ سخنرانی داشته باشد همچنین هم‌اندیشی با موضوع بایسته‌ها و الزامات توسعه فعالیت‌های فرهنگی جوانان مومن و انقلابی با حضور کارشناسان و میهمانان برگزار می‌شود.

همچنین قرار است پس از برگزاری این هم‌اندیشی حجت‌الاسلام پناهیان کارشناس مسائل مذهبی در مورد تفکر راهبردی مقام معظم رهبری سخنرانی داشته باشد.

به گزارش ستاد خبری اولین اجلاس ملی اصحاب عشق قرار است در نوبت عصر این همایش حجت‌الاسلام غلامی در مورد اهداف و لوازم گسترش و تقویت جبهه مردمی انقلاب اسلامی سخنرانی داشته باشد. همچنین قرار است پیش از نماز مغرب و عشا آیت‌الله جزایری سخنرانی داشته باشد و به نفرات برتر نیز جوایزی اعطا شود.