دیدار مدیرعامل مؤسسه با مسئول نشر و انتشارات مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی

  مسئول نشر و انتشارات مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص تعامل بیشتر با این مؤسسه در زمینه پژوهش و نشر کتب اسلامی اعلام آمادگی کرد. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مجید صحاف با اشاره به روال سابق مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی در صدور مجوز برای نشر […]

 

arm

مسئول نشر و انتشارات مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص تعامل بیشتر با این مؤسسه در زمینه پژوهش و نشر کتب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) مجید صحاف با اشاره به روال سابق مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی در صدور مجوز برای نشر کتب گفت: خوشبختانه با بررسی های انجام گرفته، روش های اجرایی صدور مجوز اصلاح شده و صدور مجوز نشر کتب با سرعت بیشتری انجام می گیرد.
مسئول نشر و انتشارات مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از فعالیتهای پژوهشی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، در خصوص تعامل بیشتر با این مؤسسه در زمینه پژوهش و نشر کتب اسلامی اعلام آمادگی کرد.
حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته توسط مؤسسه و بخصوص نشر کتابهایی با موضوع منویات امام (ره) و رهبری گفت: این کتب پس از بررسی توسط پژوهشگران زبده در زمینه موضوعات فرهنگی و حوزوی به چاپ می رسند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در اخذ مجوز چاپ برای کتب مذکور اظهار امیدواری کرد با اصلاح فرایندهای بررسی برای صدور مجوز، این امر با سرعت بیشتری انجام بگیرد.
گفتنی است حجت الاسلام عبدالاحدی مقدم (معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)) نیز در این جلسه با طرح برخی مشکلات موجود در امر پژوهش، نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه را ارائه نمود.