دیدار مدیر عامل با مسئولین سازمان جمعیت جوانان هلال احمر قم

حجت الاسلام عزت زمانی با شرح فعالیت های جهادی و اردویی مؤسسه در دو حادثه زلزله شهرستان بم و استان لرستان، نظام ساماندهی طلاب حوزه علمیه در این حوادث را نقطه شروعی در روند ایجاد کانون طلاب هلال احمر دانست. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات روز […]

armحجت الاسلام عزت زمانی با شرح فعالیت های جهادی و اردویی مؤسسه در دو حادثه زلزله شهرستان بم و استان لرستان، نظام ساماندهی طلاب حوزه علمیه در این حوادث را نقطه شروعی در روند ایجاد کانون طلاب هلال احمر دانست.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۸/۸۹ جلسه دیدار مسئولین مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با رئیس و یکی از معاونان سازمان جمعیت جوانان هلال احمر استان قم تشکیل شد.
در این جلسه که با هماهنگی معاونت ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) صورت گرفته بود، حجت الاسلام رضا عزت زمانی (مدیرعامل) و محمد صلاح زاده (معاون ارتباطات) از مؤسسه و آقایان مصباح (رئیس) و قنبری (معاون ارتباطات) سازمان جمعیت جوانان هلال احمر قم حضور داشتند.
حجت الاسلام عزت زمانی با شرح فعالیت های جهادی و اردویی مؤسسه در دو حادثه زلزله شهرستان بم و استان لرستان، نظام ساماندهی طلاب حوزه علمیه در این حوادث را نقطه شروع مهمی در روند ایجاد کانون طلاب هلال احمر دانست.
حجت الاسلام عزت زمانی در ادامه با اشاره به تشکیل کانون طلاب جوانان هلال احمر در مؤسسه، انجام پروژه های پژوهشی و علمی در حوزه حقوق بشر را از عمده فعالیت های آینده و ضروری این کانون ذکر کرد و در مورد برخی از فعالیت هایی که ظرفیت اجرای آنها در کانون وجود دارد، توضیحاتی را ارائه نمود.
در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای بین مؤسسه و سازمان جمعیت جوانان هلال احمر قم جهت راه اندازی کانون های طلاب در مدارس تنظیم شده و جهت بررسی و تأیید به مؤسسه ارسال گردد.