دیدار مسئولین مؤسسه با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، رییس هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همراه مدیرعامل و جمعی از مسئولین مؤسسه با تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همراه […]

saeedi-325حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، رییس هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همراه مدیرعامل و جمعی از مسئولین مؤسسه با تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس هیئت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به همراه مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مسئولین مؤسسه با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار که در دفتر تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، دو طرف در خصوص اهمیت توجه به مسائل فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با مهم دانستن توجه به نیروهای متعهد و متخصص در فعالیت های فرهنگی اظهار کرد: تلاش کنید در هر مجموعه فرهنگی که فعالیت می‌کنید افرادی را به کار بگیرید که کارآمد، متخصص و متعهد باشند.
وی فعالیت در مجموعه‌های فرهنگی را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: این که شما در مجموعه‌ای همچون مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) فعالیت می‌کنید کار بسیار ارزشمندی است؛ ولی بدانید که مسؤولیت بسیار سنگینی را قبول کرده‌اید و باید این بار را به سرانجام مطلوب برسانید.
امام جمعه قم بهره گیری از روحانیون سرشناس در مجموعه‌های فرهنگی را بسیار مهم برشمرد و گفت: وجود روحانیون زمان شناس و حساس در مجموعه‌های فرهنگی بسیار ضروری است؛ زیرا روحانیت می‌تواند خط فکری و فرهنگی مجموعه‌های فرهنگی را ترسیم کرده و هدایت آن را بدست بگیرد و گرنه بدون حضور روحانیت ممکن است کارها سرانجام مطمئنی نداشته باشند.
وی همچنین انجام فعالیت‌های اقتصادی را برای مجموعه‌های فرهنگی زیان آور خواند و افزود: گرچه شما در مجموعه‌‌ای هستید که تنها به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازید؛ اما مراقب باشید که خدای نکرده به مسائل اقتصادی آلود نشوید، زیرا کارهای اقتصادی بسیار شیرین و وسوسه انگیز است و ممکن است شما را از هدف اصلی‌تان دور کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی به بزرگان و علما، استفاده نمودن از بصیرت آنها در فعالیتهای فرهنگی را ضروری دانست و گفت: تکریم شخصیت ها و بزرگان حوزوی بالأخص مراجع عظام باید به بهترین نحو انجام شود و احترام آنها باید نگه داشته شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نیز در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با آغاز به کار شما فعالیت‌های خوبی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و ما نیز آماده هر گونه همکاری با شما هستیم.
همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اطلاع رسانی انجام گرفته و در دست اقدام در مؤسسه پرداخت.