دیدار مسئولین مؤسسه با رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

جمعی از مسئولین مؤسسه با دکتر علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۸۹ جمعی از مسئولین مؤسسه با دکتر علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات […]

armجمعی از مسئولین مؤسسه با دکتر علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به نقل از معاونت ارتباطات، روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۸۹ جمعی از مسئولین مؤسسه با دکتر علی عباسپور تهرانی فرد رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام عزت زمانی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مختصر از اهداف و فعالیت های مؤسسه، در مورد برنامه های آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی مؤسسه نیز توضیحاتی را ارائه داد.
دکتر عباسپور تهرانی فرد با ابراز خرسندی و تمجید از عملکرد مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نسبت به دستیابی مؤسسه به موفقیت های بیشتر اظهار امیدواری کرد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای نقشه جامع علمی کشور یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، از مسئولین مؤسسه خواست تا در عرصه های علوم انسانی و جنگ نرم فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی در پایان نسبت به همکاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جهت تحقق اهداف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) نیز قول مساعد داد.