راه اندازی سامانه بانک اطلاعات دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س)

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(ع) حجت الاسلام صلاح زاده معاون ارتباطات از راه اندازی سامانه بانک اطلاعات آنلاین دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) خبرداد. حجت الاسلام صلاح زاده ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به منظور ساماندهی و مدیریت اطلاعات موجود از دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) و نیز ایجاد ارتباط با اعضاء در […]

k-d-masoomiehبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(ع) حجت الاسلام صلاح زاده معاون ارتباطات از راه اندازی سامانه بانک اطلاعات آنلاین دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) خبرداد.

حجت الاسلام صلاح زاده ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به منظور ساماندهی و مدیریت اطلاعات موجود از دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) و نیز ایجاد ارتباط با اعضاء در جهت انسجام فعالیتها و هدفمند کردن تلاش های کانون، سامانه اطلاعاتی دانش آموختگان مدرسه علمیه معصومیه(س) به نشانی qomtalabe.ir  راه اندازی شد.
وی در پایان افزود: هم اکنون دراین راستا در حال انتقال و ورود اطلاعات در سایت هستیم. و امیدواریم در آینده ای نزدیک این درگاه ارتباطی، بستری جهت کارآمدی و نقش آفرینی دانش آموختگان حوزوی در جامعه گردد.