راه اندازی فروشگاه اینترنتی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، معاون فرهنگی موسسه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی موسسه فرهنگی ولاءمنتظر (عج) با نام فروشگاه بسته فرهنگی به آدرس http://bastefarhangi.ir خبر داد. مهندس سیدشهاب الدین سیدنورانی در خصوص این سامانه گفت: با توجه به سند راهبردی ۵ ساله موسسه فرهنگی ولاءمنتظر(عج) معاونت فرهنگی نسبت به راه اندازی […]

سیدشهاب الدین سیدنورانی

سیدشهاب الدین سیدنورانی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، معاون فرهنگی موسسه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی موسسه فرهنگی ولاءمنتظر (عج) با نام فروشگاه بسته فرهنگی به آدرس http://bastefarhangi.ir خبر داد.

مهندس سیدشهاب الدین سیدنورانی در خصوص این سامانه گفت: با توجه به سند راهبردی ۵ ساله موسسه فرهنگی ولاءمنتظر(عج) معاونت فرهنگی نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی موسسه از ابتدای مردادماه اقدام نمود.

وی در ادامه افزود: تمامی محصولات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) بر روی این فروشگاه بارگزاری شده است و علاقه مندان جهت خرید تولیدات موسسه می توانند با مراجعه به این فروشگاه خرید خود را انجام دهند و محصول را درب منزل تحویل گیرند. همچنین مخاطبین می توانند با عضویت در خبرنامه این فروشگاه از محصولات جدید از طریق ایمیل اطلاع پیدا نمایند.

معاون فرهنگی موسسه عنوان داشت: تا کنون ۵۰ محصول از محصولات موسسه در فروشگاه بارگزاری شده است و ۱۰۰ عنوان محصول نیز در حال آماده سازی جهت ارائه در فروشگاه اینترنتی می باشد.

وی گفت: از مزیت های خرید از این فروشگاه، استفاده از تخفیف های ویژه بر روی محصولات می باشد که علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند. همچنین تحویل محصولات در شهر مقدس قم به صورت رایگان صورت می گیرد.

معاون ارتباطات موسسه در ادامه از موسسات فرهنگی دارای تولیدات فرهنگی دعوت به عمل آورد تا در صورت تمایل از این فروشگاه جهت فروش محصولات خود استفاده نمایند.