رونمایی از کتاب عکس و کتاب نامه های آیت الله مرعشی (ره) در روز کنگره

مسئول ستاد اجرایی کنگره آیت الله مرعشی نجفی (ره) در گفتگو با روابط عمومی کنگره به تشریح نحوه شکل گیری ستاد اجرایی و فعالیت هایی که تاکنون برای برگزاری کنگره انجام شده است، پرداخت. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (ع) حجت الاسلام رضا عزت زمانی با اشاره به نزدیک شدن به زمان […]

k-maaraashiمسئول ستاد اجرایی کنگره آیت الله مرعشی نجفی (ره) در گفتگو با روابط عمومی کنگره به تشریح نحوه شکل گیری ستاد اجرایی و فعالیت هایی که تاکنون برای برگزاری کنگره انجام شده است، پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (ع) حجت الاسلام رضا عزت زمانی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره بین المللی آیت الله مرعشی نجفی (ره) تصریح کرد: پس از تدوین طرح اولیه کنگره در اردیبهشت سال جاری و تأیید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدمات اجرایی آن از دی ماه آغاز گردید.
مسئول ستاد اجرایی کنگره آیت الهه مرعشی (ره) اظهار داشت: در برگزاری این کنگره بزرگترین مشکل کمبود زمان بود که با تلاش مضاعف دوستان بحمدالله این مشکل مرتفع شده است.
وی در رابطه با حضور میهمانان خارجی در کنگره گفت: در این خصوص مرتبطین با کتابخانه و شخصیت آیت الله مرعشی (ره) و شخصیت های علمی فرهنگی شناسایی شدند و از طریق هماهنگی با وزارت خارجه و سفارت خانه ها از آنها دعوت به عمل آمده است.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در رابطه با نحوه پذیرش مدعوین داخلی نیز ابراز داشت: در بخش میهمانان داخلی به دلیل محدودیت در پذیرش، مبنا را بر نام نویسی اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی (www.marashi-najafi.com) قرار داده ایم که اطلاع رسانی در این خصوص نیز به صورت ارسال پیامک بین حوزویان و مرتبطین با مراکز دانشگاهی انجام پذیرفته است.
وی در رابطه با برنامه هایی که در حاشیه کنگره اجرا خواهند شد، افزود: در روز کنگره علاوه دو کتاب آیت الله مرعشی (ره)، از کتاب عکس و کتاب نامه های ایشان نیز رونمایی خواهد شد و همچنین مراسم اهدای جایزه جشنواره علمی پژوهشی شهاب نیز انجام خواهد شد.
حجت الاسلام عزت زمانی در پایان با اشاره به این که افتخار مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) برگزاری این چنین برنامه هایی است افزود: مؤسسه با این برنامه ها، دین خود را به جامعه حوزوی و علمی کشور ادا می کند و امیدواریم با توکل به خداوند و توسل به امام عصر (عج) و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این کار به نحو احسن به انجام برسد.
گفتنی است کنگره بزرگداشت آیت الله مرعشی نجفی (ره) با همکاری استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، تولیت کتابخانه آن مرحوم و مدیریت اجرایی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) روز پنجشنبه نوزدهم اسفندماه در سالن همایشهای مرکز جهانی علوم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.