رونمایی از ۵۰۰ نوع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی

مؤسسه «روشنای زندگی» در راستای تولید نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی با سبک زندگی اسلامی اقدام به ساخت و انتشار لوازم‌التحریرهایی کرده است که در اوایل شهریور سال جاری همه آنها روانه بازار می‌شوند. از جمله تصاویر و طرح‌های ایرانی و اسلامی به کار گرفته شده در نوشت‌افزارها می‌توان به چهره‌های شاخصی همانند شهید مصطفی احمدی […]

مؤسسه «روشنای زندگی» در راستای تولید نوشت‌افزارهای ایرانی _ اسلامی با سبک زندگی اسلامی اقدام به ساخت و انتشار لوازم‌التحریرهایی کرده است که در اوایل شهریور سال جاری همه آنها روانه بازار می‌شوند.

لوازم التحریر روشنا
از جمله تصاویر و طرح‌های ایرانی و اسلامی به کار گرفته شده در نوشت‌افزارها می‌توان به چهره‌های شاخصی همانند شهید مصطفی احمدی روشن، شهید مجید شهریاری، شهید عباس بابایی، شهید باقری، جهان پهلوان تختی، امیرکبیر، میرزا کوچک‌خان جنگلی، پوریای ولی، ابوعلی سینا، فردوسی و تصاویر کارتون‌های ایرانی نظیر خانه مادربزرگه، قصه‌های مجید و بچه‌های آسمان اشاره کرد.

مؤسسه «روشنای زندگی» برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کرده تا از شخصیت‌های سریال مختار همانند «کیان»، «ابراهیم مالک اشتر» و شخصیت «مختار» نیز استفاده کند.

در این راستا این مؤسسه مراسم رونمایی از تولیدات برند «روشنا» که بالغ بر۵۰۰ قلم لوازم‌التحریر است را در روز سه شنبه هفته جاری با حضور خانواده‌های شهدای هسته‌ای، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مدیران فرهنگی، جمعی از فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی و اصحاب رسانه برگزار می‌کند.

این مراسم سه‌شنبه ۲۹ مرداد سال جاری ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.