زمان برگزاری جشنواره تجلیل از طلاب جوان تغییر کرد

دبیر جشنواره طلاب جوان زمان برگزاری جشنواره را روز ۲۳ تیرماه همزمان با اعیاد شعبانیه اعلام نمود. به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، حجت الاسلام عباس ابراهیمی که در جلسه کمیته برگزاری جشنواره طلاب و مبلغان جوان سخن می گفت اعلام کرد: طی هماهنگی های انجام شده با نهادهای مرتبط این جشنواره […]

tollabدبیر جشنواره طلاب جوان زمان برگزاری جشنواره را روز ۲۳ تیرماه همزمان با اعیاد شعبانیه اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، حجت الاسلام عباس ابراهیمی که در جلسه کمیته برگزاری جشنواره طلاب و مبلغان جوان سخن می گفت اعلام کرد: طی هماهنگی های انجام شده با نهادهای مرتبط این جشنواره همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می شود.
ایشان با اشاره به حضور پرنشاط طلاب و شرکت بیش از ۴ هزار نفر در این جشنواره گفت‌: از آن‌جا که این حضور فراتر از پیش‌بینی مسئولان برگزاری جشنواره بود، و نیز با توجه به اینکه روند بررسی و اعلام نتیجه طلاب برتر زمان زیادی می‌برد زمان برگزاری اختتامیه جشنواره به ۲۳ تیر سالروز میلاد امام حسین(ع‌) تغییر پیدا کرد.
وی با تشریح روند برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: پس از بررسی اولیه سوابق آموزشی، تحصیلی، پژوهشی، تبلیغی و مدیریت شرکت کنندگان مجموعا ۶۵۳ برادر و ۴۵۰ خواهر که رزومه قابل دفاعی داشتند به مرحله بعد راه پیدا کردند.
دبیر جشنواره طلاب و مبلغان جوان افزود: هم زمان با این اقدام، کارگروه‌های چهارگانه جشنواره در جلسات مختلف، شاخص‌های ارزیابی جشنواره را تعیین کردند که این شاخص‌ها و نحوه تأثیر آن‌ها در ارزیابی، در هیئت عالی داوران به تصویب رسید.
حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد‌: از افرادی که به مرحله دوم داوری راه پیدا کرده‌اند خواسته‌ایم مستندات فعالیت‌ها و افتخارات خود را به دبیرخانه ارسال کنند و از هفته آینده این مستندات در کارگروه‌ها بررسی و در پایان مجموعاً ۸۰ نفر به هیئت عالی داوران معرفی می‌کند که این هیئت نیز در نهایت ۳۰ نفر را به عنوان طلبه برتر معرفی خواهد کرد.