زندگی در نظام اسلامی از نعمت های بزرگ الهی است

آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار گروهی از دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع) با بیان این‌که خداوند نعمت بزرگی را به شما جوانان عنایت کرده، گفت: این‌که شما این فرصت را یافته‌اید که در سنین جوانی زیر سایه نظام و انقلاب اسلامی زندگی کنید نعمت بزرگی است. به […]

gorganiآیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار گروهی از دانشجویان افسری دانشگاه امام حسین(ع) با بیان این‌که خداوند نعمت بزرگی را به شما جوانان عنایت کرده، گفت: این‌که شما این فرصت را یافته‌اید که در سنین جوانی زیر سایه نظام و انقلاب اسلامی زندگی کنید نعمت بزرگی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وی افزود: شما جوانان باید قدر خود را بدانید و از نعمات بهره کافی را ببرید البته بیشتر کسانی قدر  این انقلاب و نظام اسلامی را می‌دانند که سختی‌های رژیم‌های سابق و قبل از انقلاب را چشیده و دیده‌اند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به نعمت عافیت و سلامتی، اظهار داشت: قدر نعمت عافیت را کسانی می‌‌فهمند که به سختی دچار شده و با امراض دست و پنجه نرم می‌کنند و افراد سالم کمتر به این نعمت الهی توجه دارند.
آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: افرادی قدر این نظام را می‌دانند که در رژیم‌های سابق با چشم خود می دیدند که چگونه با دین، اعتقادات و ناموس مردم بازی می‌شد و چگونه جوانان را مورد سوء استفاده افکار و اهداف شوم خود می‌کردند  و دختران و پسران مجبور بودند برای ادامه تحصیل در دانشگا‌ه‌ها به صورت مختلط رژه بروند و حجاب نداشته باشند که این مسءله بسیار سنگین بود و قلب مؤمنان را به درد می‌آورد.
وی ادامه داد: امروز خوشبختانه می‌بینیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی این‌گونه مسائل به چشم نمی‌خورد و مردم با راحتی و امنیت زندگی می‌کنند و جوانان هم جزو سرمایه‌های این کشور و در صدر قرار دارند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این‌که حقیقت اسلام با  محبت و مهربانی آمیخته شده است و باید قدر چنین دینی دانسته شود، تصریح کرد: وقتی همه ابعاد نظام جمهوری اسلامی را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم می‌فهمیم که این نظام برگرفته از دین مبین اسلام و آمیخته با محبت است و نعمتی است که خداوند در اختیارما قرار داده است.

وی در پایان با اشاره به حملات فرهنگی غرب علیه نظام و انقلاب اسلامی، اظهار داشت:  امروز شبکه‌های ماهواره‌ای و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن سعی دارند جوانان را نسبت به دین و نظام اسلامی بدبین کنند ولی ما باید نسبت به این مسأله هوشیار بوده و با علم کافی با آن مقابله کنیم.