سخنان آیت الله خامنه‎ای بیشترین مخاطب را در شبکه‎های المنار و المیادین دارد

دکترعصام العماد، اندیشمند یمنی در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، بیداری اسلامی را یک نوع بصیرت وآگاهی دانست گفت: انقلاب‎های مردمی کشورهای عربی باید با مفاهیم سیاسی رشد کند زیرا این کار قدرت بیداری اسلامی را افزایش می دهد. وی افزود: ملت‎های کشورهای عربی در زمان حکومت حاکمان دیکتاتوری به هیچ یک از […]

yamanدکترعصام العماد، اندیشمند یمنی در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، بیداری اسلامی را یک نوع بصیرت وآگاهی دانست گفت: انقلاب‎های مردمی کشورهای عربی باید با مفاهیم سیاسی رشد کند زیرا این کار قدرت بیداری اسلامی را افزایش می دهد.

وی افزود: ملت‎های کشورهای عربی در زمان حکومت حاکمان دیکتاتوری به هیچ یک از مسائل سیاسی حاکمان توجه نمی کردند که این عمل موجب طرح برنامه‎های شیطانی رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکا در منطقه شده است.

عصام العماد گفت: استکبار در دوران حاکمان دست نشانده خود درکشورهای عربی برای ملت‎های عربی ارزش قائل نبود و بدون هیچ مشکلی توطئه‎های خود را در منطقه اعمال می‎کرد.

وی اظهار داشت: در عصر کنونی کشورهای اسلامی و عربی به برکت حرکت بیداری اسلامی با هم متحد ومنسجم هستند، و زیر بار ظلم و ستم حاکمان دست نشانده استکبار نخواهند رفت.

دانشمند یمنی تظاهرات ملت‎های عربی در مقابل سفارت‎های آمریکا و اسرائیل در کشورهای عربی را سبب بصیرت وآگاهی ملت‎ها از توطئه‎های دشمنان دانست، و اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب درعصر بیداری اسلامی برای اعمال برنامه‎های شیطانی در کشورهای اسلامی هزاران مرتبه فکر می‎کنند تا با مشکلی مواجه نشوند زیرا از حرکت بیداری اسلامی هراس دارند که این حرکت به ملت‎های خود نفوذ پیدا نکند.

وی با اشاره به اهداف غربی‎ها از ایجاد فتنه و نزاع‎های فرقه‎ای در کشورهای اسلامی گفت: غربی‎ها از زمان قدیم سعی در نابودکردن کشورهای اسلامی داشتند زیرا اساس دین را قبول ندارند و اندیشه‎های مسلمانان را یک اندیشه تروریستی می‎دانند.

مستبصر یمنی انقلاب‎های مردمی کشورهای اسلامی منطقه را ضربه زدن به منافع و برنامه‎های شیطانی غزب دانست و خاطرنشان ساخت: استکبار از اندیشه اسلامی هراس دارد که در میان ملت‎های غربی اشاعه پیدا نکند زیرا می‎داند این اندیشه معادله‎های سیاسی غرب را تغییر می‎دهد.

وی با بیان اینکه فتنه غربی‎ها در کشورهای اسلامی با هدف جلوگیری از حرکت بیداری اسلامی است، تصریح کرد: متوقف کردن حرکت بیداری اسلامی بوسیله فتنه‎های فرقه‎ای امری غیر ممکن است زیرا این حرکت الهی از ذاتش مشخص و تغییر پیدا نخواهد کرد.
دکتر عصام العماد اظهار داشت: کشورهای عربی از زمان جنگ جهانی اول زیر فشار توطئه‎های استکبار بوده اند، اما در عصر کنونی معادل‎ها تغییر پیداه کرده و ملت‎های اسلامی از هرنوع حرکت شیطانی غربی‎ها اطلاع دارند ودر برابر آنها ایستادگی می‎کنند.

وی تأکید کرد: انقلاب‎های کشورهای عربی از جمله تونس، مصر، یمن، الجزایر بر اساس اندیشه صحیح و ایمان قوی به پیروزی وآزادی دست یافتند.

این دانشمند یمنی با اشاره به سخنان تأثیر گزار حضرت آیت الله سید علی خامنه‎ای در بیداری اسلامی کشورهای منطقه گفت: سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران یکی از کامل ترین سخنان که دارای محتواهای دینی ، سیاسی و علمی است و ملت‎های اسلامی بیانات این عالم بزرگوار را از شبکه های ماهواره‎ای از جمله المنار و المیادین دنبال می‎کنند به طوری که بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران در عصر کنونی تیری در برابر سخنان پوشالی و شیطانی رؤوسای استکبار و آل سعود است که از شبکه های ماهواره‎ای الجزیره والعربیه پخش می‎شود.

عصام العماد با تأکید براینکه وهابیت و سلفی‎ها در عصر کنونی با ایجاد فتنه‎ فرقه‎ای خواهان تغییر بیداری اسلامی کشورها هستند، ابراز داشت: وهابیت وسلفی‎ها گمان می‎کنند آگاهی و بصیرت ملت‎های اسلامی همانند عصر عثمانی است اما این طور نیست چون اوضاع کشورهای اسلامی بسیار تغییر یافته و این فرقه‎های تروریستی به اهداف شیطانی خود دست نمی‎یابند.

وی افزود: اگر وهابیت و سلفی‎ها در عصر عثمانی در کشورهای اسلامی فتنه ایجاد می‌کردند سبب عدم بصیرت وآگاهی ملت‎های اسلامی بوده است.

مستبصر یمنی خاطرنشان ساخت: امروزه برنامه شیطانی وهابیت و سلفی‎ها در کشورها به دستور آمریکا و اسرائیل و خاندان دیکتاتوری آل سعود اعمال می‎ شود که خواهان منحرف کردن افکار عمومی مسلمانان هستند.

وی با برحذر کردن ملت‎های اسلامی از برنامه‎های شیطانی آل سعود گفت: ملت‎های اسلامی اجازه ندهند که توطئه‎های شیطانی این خاندان ایمان آنها را متزلزل کند زیرا اگر این خاندان دیکتاتور به اهداف خود دست یابند شرایط همانند دوران حکومت دیکتاتوران سابق عربی از جمله حسنی مبارک، علی عبدالله صالح و زین العابدین بن علی برمی‎گردد.
دانشمند یمنی با اشاره به نقاط ضعف وهابیت و سلفی‎ها تأکید کرد: وهابیت از نظر بار علمی بسیار ضعیف هستند و من از نزدیک در زمانی که در فرقه وهابیت بودم این را حس کردم. زیرا وهابیت هیچ اطلاعاتی در خصوص سیاست و مفاهیم دینی از جمله بدعت، شرک و توحید ندارد .

وی با بیان اینکه وهابیت در مناطقی که عدم آگاهی وبصیرت است همانند یک ویروس خطرناک رشد می‎کند اظهار داشت: امروزه بیداری اسلامی کشورها یک واکسناسیونی ضد ویروس وهابیت است.

دکتر عصام العماد با اشاره به اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور یمن گفت: ملت یمن قبل از سقوط علی عبدالله صالح هچگونه اطلاعی از برنامه‎های سیاسی شیطانی حاکم دیکتاتور نداشتند زیرا هرگونه توطئه در کشور اعمال می‎شد ملت بعد از چند سال می‎فهمیدند.

وی افزود: ملت یمن در عصر کنونی با برکت بیداری اسلامی از هرگونه حرکت وتوطئه سفیر سفارات آمریکا در یمن خبر دارند زیرا دوران عدم بصیرت وآگاهی به پایان رسیده است.