سیستان و بلوچستان خط مقدم مقابله اسلام با وهابیت است

مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر گفت: رگه‌هایی از وهابیت است که در منطقه قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و می‌طلبد اساتید بزرگ که در مبارزه با فرقه وهابیت تبهر دارند هم و غم خود را در این منطقه متمرکز کنند. حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی پیش از در همایش آموزش مبلغین اعزامی به […]

ezzatمدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر گفت: رگه‌هایی از وهابیت است که در منطقه قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و می‌طلبد اساتید بزرگ که در مبارزه با فرقه وهابیت تبهر دارند هم و غم خود را در این منطقه متمرکز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی پیش از در همایش آموزش مبلغین اعزامی به استان سیستان و بلوچستان که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شاخص‌های بسیج را در سه محور بصیرت، اخلاص و عمل به موقع بیان کردند و بسیج از بدو تشکیل تاکنون با تکیه بر این سه بخش به رشد و بالندگی بسیاری رسیده است.
وی با بیان اینکه بسیج مسیر خود را به خوبی ترسیم کرده است، تصریح کرد: امروز برکات و تاثیرات بسیج علاوه بر کشور ایران در خارج از مرزهای ایران نیز مشاهده می‌شود و این نشان نفوذ بسیج به خارج از مرزهای ایران است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان در امر تبلیغ بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی استان سیستان و بلوچستان که در برنامه‌ریزی مسئولان بخش فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته است تعمیق علمی و معرفتی برای کسانی است که می‌خواهند به امر تبلیغ در آن محل فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه البته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خوبی در سیستان و بلوچستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: مبلغانی که برای تبلیغ در این منطقه حاضر می‌شوند باید توجه داشته باشند که منبرها و اعمال آنها در ذهن مخاطب تاثیرات بسیار زیادی خواهد داشت و این امر وظیفه آنها را دشوارتر می‌کند.
‌زمانی با بیان اینکه امروز خط مقدم مواجهه اسلام با تفکر انحرافی وهابیت منطقه سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: رگه‌هایی از وهابیت است که در منطقه قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و می‌طلبد اساتید بزرگ که در مبارزه با فرقه وهابیت تبحر دارند، هم و غم خود را در این منطقه متمرکز کنند.
وی با بیان اینکه مبلغان باید شگردها و توطئه‌های وهابیت را به خوبی بشناسند، اظهار کرد: مبلغان از ظرفیتی که نسل جوان دارند غافل نشوند و همواره سعی کنند تا نسل جوان را با مذهب تشیع آشنا سازند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ولاء منتظر با بیان اینکه این موسسه سابقه طولانی در امر اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان دارد، عنوان کرد: این موسسه سالانه بیش از ۲۵۰ مبلغ در مناسبت‌های تبلیغی به این استان اعزام می‌کند که در ماه محرم امسال نیز ۹۰ مبلغ اعزام می‌شود.