شانزدهمین شماره «ره‌نامه» – آبانماه

شانزدهمین شماره نشریه «ره نامه» ویژه آبانماه عرضه شد. در این شماره با دسته بندی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران همایش ملی «تغییرات جمعیتی»، دیدار دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت ۱۳ آبان، اجتماع فرماندهان بسیج و پیام به کنگره شهر آشوب مطالبات ایشان استخراج شده است. آنچه بر تمامی مسولین و […]

rah16شانزدهمین شماره نشریه «ره نامه» ویژه آبانماه عرضه شد. در این شماره با دسته بندی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران همایش ملی «تغییرات جمعیتی»، دیدار دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت ۱۳ آبان، اجتماع فرماندهان بسیج و پیام به کنگره شهر آشوب مطالبات ایشان استخراج شده است.

آنچه بر تمامی مسولین و آحاد مختلف جامعه فرض است، توجه تام و تمام به فرمایشات و مطالبات رهبری انقلاب اسلامی است؛ فرمایشاتی که عین تکلیف شرعی است و مسیر بندگی الهی را در حوزه حیات اجتماعی به خوبی ترسیم می کند.
از این رو، معاونت پژوهش مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عجل الله فرجه) بر آن شد که از ابتدای سال ۱۳۹۱ فرمایشات آن رهبر معظم را گرد‏آوری و تنظیم جدید کرده و همراه با تحلیل و جمع بندی مختصر و استخراج مطالبات ضمنی و صریح ایشان، با عنوان «ره نامه» و به صورت دوره‏‌ای در اختیار جامعه ولایت مدار، به ویژه مخاطبان آن فرمایشات و بالاخص تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام اسلامی قرار دهند.
باشد که بتوانیم از منویات آن رهبر فرزانه در جهت رشد و تعالی اسلامی بهره برده، سهمی هر چند اندک در ترویج آن داشته باشیم.
در پایان از تمامی عزیزانی که ما را در تهیه، تدوین و انتشار جزوه معاونت پژوهش یاری کرده اند به ویژه جناب آقای جعفرزاده تهیه کننده، هم چنین از مدیر عامل محترم مؤسسه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای عزّت زمانی و همکاران محترم معاونت فرهنگی، تشکر و قدردانی می شود.

dowload-pdf                           dowload-exe