صداقت آمریکایی این‌بار در قالب «گرافیک متحرک»

انتهای هفته گذشته در گزارشی آثار جدید «خانه طراحان انقلاب اسلامی» را که با موضوع سبک زندگی و لزوم افزایش جمعیت تولید شده بود را منتشر نمودیم. اثاری با عنوان «با یک گل بهار نمیشه» که پس از تاکید مقام معظم رهبری بر بحث پیری جمعیت در ایران توسط گرفیست‌های جوان جبهه انقلاب در «خانه […]

انتهای هفته گذشته در گزارشی آثار جدید «خانه طراحان انقلاب اسلامی» را که با موضوع سبک زندگی و لزوم افزایش جمعیت تولید شده بود را منتشر نمودیم. اثاری با عنوان «با یک گل بهار نمیشه» که پس از تاکید مقام معظم رهبری بر بحث پیری جمعیت در ایران توسط گرفیست‌های جوان جبهه انقلاب در «خانه طراحان انقلاب» طراحی شدند و در روزهای گذشته بازخورد فراوانی یافتند.

به گزارش “رجانیوز”، «خانه‌ طراحان انقلاب» اما پس از مجموعه طرح‌های «با یک گل بهار نمیشه» به مناسبت ۱۶ آذر اثری را در قالب «موشن‌گرافیک» تولید کرده است که در قالبی جذاب نگاهی می‌اندازد به رابطه‌ی ایران و آمریکا در صده‌های اخیر.
خانه طراحان انقلاب در توضیحاتی مورد تولید جدیدشان نوشته‌اند که: «تناقض‌های رفتاری دولتمردان آمریکا در قبال گفتارشان، آن چنان واضح است که، بی اعتمادی به این دولت فریب کار نیازی به تبین ندارد. لیکن لازم است هر از گاهی حافظه ی تاریخیمان را مرور کنیم تا در تصمیم گیری ها دچار اشتباه نشویم. آنچه در زیر ملاحظه می کنید مروری اجمالی بر روابط ایران و امریکا در صد سال اخیر است.»
حجم ۲۵MB

دریافت
حجم ۱۰۵MB

کلیه حقوق این اثر متعلق به خانه طراحان انقلاب اسلامی است.