صرفه جویی: مصرف کارآمد و ثمر بخش

بیست و هشتمین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد. به گزارش معاونت ارتباطات موسسه ولاء منتظر(عج)، «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی دینی و اجتماعی، علاوه بر پوشش مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه به چاپ […]

sokhanبیست و هشتمین شماره ماهنامه داخلی«‌سخن آشنا» از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد.

به گزارش معاونت ارتباطات موسسه ولاء منتظر(عج)، «سخن آشنا»، نشریه داخلی مؤسسه است که به طور ماهانه انتشار می‌یابد و با رویکردی دینی و اجتماعی، علاوه بر پوشش مناسبت‌های ماه، موضوعات متنوع و متعددی را در حوزه مربوطه به چاپ می‌رساند.
در قسمتی از این نشریه با عنوان “صرفه جویی: مصرف کارآمد و ثمر بخش”، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد سال اصلاح الگوی مصرف آمده است.
همچنین آسیب شناسی کار فرهنگی به بیان حجت الاسلام محسن قرائتی از موضوعات مطرح شده در این شماره می باشد.
در پایان این نشریه خلاصه گزارش عملکرد شش ماه اول سال ۸۸ معاونت های مؤسسه درج شده است که برگزاری دوره تربیت مدرس با گرایش پاسخ به شبهات معرفتی و دین، ارایه خدمات تفریحی و ورزشی، اعزام مبلغ اردوهای جهادی، تولید متون داستانی از شهدای روحانی، تدوین طرح نامه اندیشه انقلاب اسلامی و برگزاری دوره آموزشی کاردانی مدیریت امور فرهنگی، از اهم اخبار این شماره‌ هستند.
لازم به ذکر است، مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با تهیه و توزیع ماهنامه بین اعضاء و مرتبطین خود، در اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطبین طرحها و برنامه‌های خود فعال بوده و از مهرماه سال ۱۳۸۵ اقدام به تهیه و چاپ نشریه‌ای داخلی کرد تا در کنار اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و عملکرد مؤسسه به ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان نیز بپردازد.