طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی،  معاون آموزش از طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی در این معاونت خبر داد. ——————————- حجت‌الاسلام هاشمی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: معاونت آموزش به منظور ارتقاء بصیرت گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در جامعه و تربیت مدیران و مربیان کارآمد و اثر […]

m-amoozeshبه گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت‌الاسلام هاشمی،  معاون آموزش از طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی در این معاونت خبر داد.

——————————-

حجت‌الاسلام هاشمی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: معاونت آموزش به منظور ارتقاء بصیرت گروه‌های مرجع و تأثیرگذار در جامعه و تربیت مدیران و مربیان کارآمد و اثر بخش، با بهره‌گیری از آموزش‌های متعدد در حوزه‌های مختلف اقدام به طراحی و برنامه ریزی چهل عنوان دوره آموزشی کرده است.

وی همچنین افزود: این دوره‌های آموزشی در قالب موضوعاتی از قبیل اعتقادی، ارتقاء بصیرت، انقلاب اسلامی و دشمن شناسی، مهارتهای تبلیغی و مدیریتی، علمی، ادیان و مذاهب، تاریخ اسلام و ایران، بیداری اسلامی و آداب و سبک زندگی اسلامی و در سه سطح مقدماتی(۸ ساعت)، تکمیلی(۱۶ ساعت) و پیشرفته(۴۸ ساعت) خواهد بود.

معاون آموزش موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در پایان ضمن بیان شروع برگزاری این دوره ها از پایان آبان ماه، خاطر نشان کرد: معاونت آموزش با داشتن تجربه بالا در برگزاری دوره‌هایی این چنینی و نیز استفاده و بهره‌گیری از اساتید مجرب، آمادگی برگزاری دوره‌های فوق را برای مراکز مختلف حوزوی دانشگاهی، موسسات فرهنگی، نهادهای دولتی و غیر دولتی در سراسر کشور را دارد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجع به درگاه اینترنتی ولاء منتظر(عج) به آدرس www.blog.mfvm.irو یا با شماره های‌ ۶۱-۷۷۴۹۴۵۸-۶۱aتماس حاصل نمایند.